BO. Tom fostersekk

lamelia

Betatt av forumet
Hei. 6+3 i dag og skulle på Ul fordi jeg var på Ahus for to uker siden pga smerte i høyre eggstokk. De ville da se om jeg hadde exu. Men det fant de ikke. Men Tom fostersekk. Andre som har vært på UL så tidlig og kommet tilbake to uker etterpå og sett bankene hjerte. Hvordan evt var hcg?

Hei. 6+3 i dag og skulle på Ul fordi jeg var på Ahus for to uker siden pga smerte i høyre eggstokk. De ville da se om jeg hadde exu. Men det fant de ikke. Men Tom fostersekk. Andre som har vært på UL så tidlig og kommet tilbake to uker etterpå og sett bankene hjerte. Hvordan evt var hcg?
Skrev et svar, men tror kanskje jeg misforsto.

Fant de tom foster sekk nå, 6+3? Eller var det for to uker siden? 4+3?

Fått noe mer svar? Jeg har vært på ultralyd til den tiden og fant et foster med bankende hjertelyd. Størrelsen stemte med menstermin. Håper dere lykkes enten nå eller senere :Heartred

HCG har økt fra torsdag som var 1290 til tirsdag 4480. Er jeg f.eks. 6 uker i dag og ikke 7 uker kan det stemme og økningen i seg selv var bra sa de på sykehuset. Så har et håp ♥️ skal til privat gyn på tirsdag så da får jeg vite mer. Men skal på Ahus neste mandag ♥️

Back
Topp