Bo separat med barn???

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Noen som har erfaring med å bo separat med felles barn? Vi er midt i en flytteprosess og vi tenkte å prøve å bo fra hverandre for en periode i den sammenhengen. Barnet er 2 år, så vi tenker å må gjøre det før barnet blir stort..

Er det snakk om samlivsbrudd, evt på prøve, eller en praktisk tilnærming pga flytting og logistikk?

Er jeg? Bare fått med engang før i dag jeg
Var visst det, bare at jeg så de to ettet hverandre. Min feil.

Men hi kan vi ikke svare før hun klarlegger dette for oss

Her bor vi hver for oss pga at det ikke er stor nok plass i pappen sitt hus og han eier og jeg leier. Liker det ikke. Men vi er i lag så mye som mulig. Og planen er og bygge ut huset så vi kan bo i lag. Han har tvillinger på 16 og jeg tvillinger på 9 og så har vi ei på snart 6 mnd i lag. ser for meg at der blir verre når ho blir større. Skriking når pappa må dra eller vi må dra. Ikke ønskelig fra vår side

Er det snakk om samlivsbrudd, evt på prøve, eller en praktisk tilnærming pga flytting og logistikk?
Ja det var jo lurt å si.. :-P Vi begynner å føle at vi går hverandre på nervene og at vi har kommet i den såkalte "tidsklemma" i hverdagen. Vi føler at kjærestelivet vårt har forsvunnet, så vi tenker å prøve å bo hver for oss litt før et evt brudd..

Back
Topp