Valhin
Betatt av forumet
Som overskriften sier, så vet vi altså ikke hva vi skal velge. Vi bor nå sentralt i Bærum, og skal kjøpe et rekkehus. Mannen min vil aller helst flytte litt utenfor, Asker, Heggedal, Hole.... Det betyr en litt lengre reisetid til jobb om morgenen, men vi vil da få en enebolig istede... Vi klarer altså ikke å bli enige om hva vi skal, og jeg trenger desperat tips og inspirasjon til hvordan jeg kan se mer åpent på å flytte litt utenfor... Jeg liker at ting er sentralt, og jeg ser for meg at når sønnen vår er hentet i barnehagen for dagen og vi må kjøre 20-30 min hjem så sover han for lengst i bilen... Det blir sene kvelder som igjen betyr vanskelige morgener. Vi ønsker heller ikke at han skal bytte barnehage...
Er det noen som har erfaring med dette, fra å være en bymus til å driste seg litt utenfor...? Jeg klarer ikke å finne nok positive ting med å ha en enebolig kontra rekkehus.
Hjelp
Er det noen som har erfaring med dette, fra å være en bymus til å driste seg litt utenfor...? Jeg klarer ikke å finne nok positive ting med å ha en enebolig kontra rekkehus.
Hjelp