bo i bilen vogn?? har du tips til meg?

Skjønner ikke spørsmålet? Bor dere i bilen? For da er jo ikke vogna den viktigste prioriteringen:p

Regner med at det ikke var det du mente, hehe!

hehe;) nei,tenkte på en vogn/trille som vi har i bilen som brukes etter behov,hovedsaklig da til korte handleturer:)

Aha! Haha! Hvor gammelt er barnet+ Europris har helt greie triller ( ikk supre, men) Som koster 299;- så jeg. Min er for gammel til trille..

FancyPants skrev:
Aha! Haha! Hvor gammelt er barnet+ Europris har helt greie triller ( ikk supre, men) Som koster 299;- så jeg. Min er for gammel til trille..

barnet er 1 år:)

zilje85 skrev:

FancyPants skrev:

barnet er 1 år:)

Da funker den fra Europris:) Sånn til små handleturer iallefall.. Skal det være mer, så ville jeg valgt noe mer solid.

Jeg hadde Bugaboo Bee som lå i bilen, kjøper du trille på Europris så så er det noe ræl.

Vi har Simo 487 (tror jeg den heter);

Legges helt flat, så den tar liten plass, men er stødig og robust:) Ikke verdens fineste å se til kanskje, av utseende liker jeg egentlig ikke noe annet enn de standard "4 like store hjul" -vognene, men den er god som gull til handleturer og til å ha med på reiser:)
Denne ble mye brukt for guttungen til å sove i da han var liten da vi var på besøk ol.. Vi kjøpte med en nett liten bag til - greit å ha til evt.nestemann også. Mye enklere enn å drasse med den store Simo vogna:)

Vi fikk vogn inkludert bag for 2000, ser de ligger en del dyrere på nett, men føler de ofte er på tilbud rundt omkring:)

Back
Topp