B'n'B på Peppes Pizza

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Jeg må si det høres VEEEEELDIG ut som smør på flesk!

Biff, pommes frites og bearnaisesaus er jo et måltid i seg selv.
Så tar man jaggu og slenger det oppå et flatt brød med ost, som også er et måltid i seg selv.

Neinei, denne kommer jeg IKKE til å ville smake, gitt [&:]

æsj! den hørtes mindre delikat ut [&:]

Nei må si meg enig der. Kan ikke tenke meg til at pommes frites har noen ting som helst på en pizza og gjøre. Og dynket i bearnaisesaus blir den nok veldig bløt og vassen. Nei ellers takk! :)

Fikk sjokk da jeg så reklamen der de presenterte de tre nye pizzaene. [&:]

Nei, fysj!

jeg skal bestille den, å til dessert skal jeg ha pizza med karamellpudding på toppen [8D] hehe [8D] ÆSJ det så ganske ekkelt ut.

ORIGINAL: Siljepia

jeg skal bestille den, å til dessert skal jeg ha pizza med karamellpudding på toppen [8D] hehe [8D] ÆSJ det så ganske ekkelt ut.

Tssss [;)]

[:'(] hehe, hørtes nasty ut...

Må man virkelig være olympisk mester for å komme opp med noe sånt?? Tror jammen jeg kunne funnet opp en bedre pizza selv[:)]

Hørtes meget spesiell ut!! [:-]

ORIGINAL: alenemed2troll

Ble ikke noe mindre kvalm for å si det sånn... [:'(]

Med forbehold om at pommes fritesen en god og sprø, synes jeg den hørtes god ut jeg [:D] Spennende [8D] hehe. Men sunn? neppe

Eg reiste rett og slett på peppes å prøvde denne pizzaen i går eg, og den var slett ikke så galen. Eg ble positivt overraska! [:)]

ORIGINAL: Valleygirl

Med forbehold om at pommes fritesen en god og sprø, synes jeg den hørtes god ut jeg [:D] Spennende [8D] hehe. Men sunn? neppe

Jeg synest også den høres god ut :)
Jeg skal jaggu prøve den en gang...

Det kommer vel an på hvor mye bearnaise saus det er på selve pizzaen, tenker jeg[:)]
For jeg har smakt kebabpizza med pommes frites på  og det var overraskende godt med  pommes frites på pizzaen altså! blei helt hekta[:D] Trur jeg må sjekke ut  den der...

ORIGINAL: *Camilla*

ORIGINAL: alenemed2troll

Ble ikke noe mindre kvalm for å si det sånn... [:'(]

ORIGINAL: Kleiven

Det kommer vel an på hvor mye bearnaise saus det er på selve pizzaen, tenker jeg[:)]
For jeg har smakt kebabpizza med pommes frites på  og det var overraskende godt med  pommes frites på pizzaen altså! blei helt hekta[:D] Trur jeg må sjekke ut  den der...

Åååååh,kebabpizza er så GODT!!!
Har ennå til gode å smake på den med pommes frittes, men det skal jeg jammen gjøre neste gang.
Vi har en genial sjappe her i Haugesund som selger den beste kebabpizzaen ever <3

ORIGINAL: Valleygirl

Signerer [:)]

Back
Topp