BMI og igangsettelse!

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Er dette noe som legene og jordmødrene ser på som en nødvendighet?
Jeg tenker visst man har høy bmi? Jeg vet at når man er over en viss alder så får man ikke lov å gå overtid pga risikoen med det. Mener også jeg har lest ett sted at de med høy bmi ikke får lov å gå overtid pga risikoen med det, men er det noen her som faktisk har opplevd å ikke få lov å gå overtid pga bmi?

Er dette noe som legene og jordmødrene ser på som en nødvendighet?
Jeg tenker visst man har høy bmi? Jeg vet at når man er over en viss alder så får man ikke lov å gå overtid pga risikoen med det. Mener også jeg har lest ett sted at de med høy bmi ikke får lov å gå overtid pga risikoen med det, men er det noen her som faktisk har opplevd å ikke få lov å gå overtid pga bmi?
Jeg vet om tilfeller der kvinner med høy bmi ikke får føde ved lokale fødestuer pga fare for komplikasjoner, og har fått ekstra kontroller mot slutten pga diabetes eller fare for svangerskapsdiabetes. Det du spør om er mulig relatert til dette. :)

Jeg vet om tilfeller der kvinner med høy bmi ikke får føde ved lokale fødestuer pga fare for komplikasjoner, og har fått ekstra kontroller mot slutten pga diabetes eller fare for svangerskapsdiabetes. Det du spør om er mulig relatert til dette. :)

Jeg har en bmi på 29 så det er vel ikke sånn veldig høy selvom den fint kunne vært mye mindre.
Har aldri fått noe oppfølging i svangerskapet i forhold til svangerskapsditabetes og sånn på slutten og det er det jeg syns er så rart.
Derfor jeg spør :-)

Jeg har vært oppe i bmi på 43, det var aldri snakk om igangsetting.

Back
Topp