Er det noen grense for høy BMI man kan ha når man trenger assistert befruktning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blomst85
Porsgrunn er ikke privat hvertfall. Jeg hører til det offentlige. Men det kan jo hende de ser ann kroppsbygging å sånn. Jeg vet hvertfall at de har en grense på 32...
ORIGINAL: Ivara
Det er vel en øvre grense på BMI ja, kan stemme at det er rundt 32 i det offentlige. Grunnen til dette er fare for komplikasjoner i svangeskapet dersom man er meget overvektig.
Det vil også være gunstig med tanke på forsøk å ike være overvektig. Hvis du sliter med dette kan du jo mede deg inn i kates slankeklubb? [:)]
For å svare på det andre spørsmålet ditt:
Jeg vil tro at dersom de finner svømmere hos din mann vil dere bli søkt inn for prøverørsbehandling, og da vil det bli aktuelt med forsamtale ja. Du blir ikke veid på forsamtalen, men de kommer til å spørre om vekt og høyde.
Dersom de IKKE finner svømmere hos din mann vil jeg tro dere får en veildningstime med info om alternativene (donor eller adopsjon). Velger dere da å gå for donor blir dere søkt inn til Rikshospitalet mest sannsynlig, eller dere kan velge å gå privat i Danmark dersom dere vil ha anonym donor. (Altså, i Norge har barnet rett på å få vite hvem donoren er etter fylte 18 år) Men dette trenger du ikke å bekymre deg for enda da, vi satser nemlig knallhardt på at de finner noen spreke soldater ved TESA/PESA [:)]
ORIGINAL: AH84
Jeg var på klinikk Hausken i haugesund nå på torsdagen som var.. D er privatklinikk.. Jeg har 48 i bmi og d var ikke et samtaleemne en gang... :) Kjempe lettet!!!