Bmi krav for støttemedisiner?

Mindel

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Junilykke 2022
Leste ikke i en av ikm gruppene at det kan vær bmi krav for hjelp med fertiliteten..gjelder det for alt? Også letorozol f.eks?

Jeg er så var på dette fra før av, og det redd for kommentarer (drar lite til leger osv av den grunn), jeg vet veldig godt selv at jeg er overvektig, og jeg hater at det er sånn.

Skal til (privat) gynekolog snart, må jeg forberede meg mentalt på ikke å få hjelp fordi jeg er for tjukk?

Leste ikke i en av ikm gruppene at det kan vær bmi krav for hjelp med fertiliteten..gjelder det for alt? Også letorozol f.eks?

Jeg er så var på dette fra før av, og det redd for kommentarer (drar lite til leger osv av den grunn), jeg vet veldig godt selv at jeg er overvektig, og jeg hater at det er sånn.

Skal til (privat) gynekolog snart, må jeg forberede meg mentalt på ikke å få hjelp fordi jeg er for tjukk?
Hvor høy BMI har du? Har jo ikke noe erfaring med det utenom hva jeg har lest. Det er vel at man helst skal ligge på BMI 32-34 men det er vel forskjell fra sted til sted. Er jo utrolig trist å leit at det skal være sånn

Ja, leste den der jeg og.. Men tenkte kanskje det var forskjell på tabletter som Leterozol, og IVF? Har visst over 40 i bmi.. (og har vært gravid naturlig på det flere ganger).

Ja, leste den der jeg og.. Men tenkte kanskje det var forskjell på tabletter som Leterozol, og IVF? Har visst over 40 i bmi.. (og har vært gravid naturlig på det flere ganger).
Aha, håper noen andre vet. Jeg har BMI på 38 og har heller ikke noe problem med EL og Graviditet pga det

Ingen fokus på BMI ved støttemedisiner hos privat gynekolog der jeg har gått i allefall. Fått både progesteron og Letrozol.

Ingen fokus på BMI ved støttemedisiner hos privat gynekolog der jeg har gått i allefall. Fått både progesteron og Letrozol.
Så bra! Har time til uka, så en mindre ting å uroe seg for å bli møtt med :bag: (for ja, jeg vet jeg er tjukk, ja, jeg vet det ikke er bra, ja, jeg vet det kan hjelper å gå ned i vekt).

Så bra! Har time til uka, så en mindre ting å uroe seg for å bli møtt med :bag: (for ja, jeg vet jeg er tjukk, ja, jeg vet det ikke er bra, ja, jeg vet det kan hjelper å gå ned i vekt).
Jeg pleier å være raskt ute med å nevne vekt selv jeg, så slipper jeg at de tar det opp :) Synes det er veldig ubehagelig å prate om vekt og det er jeg ærlig på. Tenker uansett at når man går privat så betaler man av egen lomme for å få hjelp, ikke kostholdsråd, så skulle du møte på noen som gjør det så er det heldigvis mange andre som kan hjelpe :love2

Jeg fikk progesteron da jeg gikk gravid nå nettopp og ingen fokus på bmi. Jeg er det man klassifiserer som overvektig/sykelig overvektig i følge helsevesenet

Back
Topp