Er det mange her som har begitt seg ut på noen av strikkeoppskriftene fra Bluum som nybegynner?
Og eventuelt har noen erfaringer å dele?
Og eventuelt har noen erfaringer å dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

bortsett fra at den blir stor da. Tenker at det absolutt er verdt å prøve om du har lyst 
Så nydelig sparkebukseVis vedlegget 451618
Jeg er midt oppi det akkurat nå med denne sparkebuksa. Kjempesøt bukse, som jeg stikker i str 0-3 mnd, men den ser gigantisk stor ut. Tror den kommer til å passe når lillegutt blir 6 mnd eller noe sånt kanskje. Jeg er litt mer enn nybegynner kanskje, fordi jeg har hekla masse og strikka littegrann før, men jeg må google for å huske åssen jeg feller masker og sånt. Så dette har vært litt utfordrende oppskrift, men jeg har fått det til alene (med god hjelp fra Internett)bortsett fra at den blir stor da. Tenker at det absolutt er verdt å prøve om du har lyst
![]()

Jeg tørr ikke annet enn å strikke vanlig ting (tepper, putetrekk, lue og sokker) . Så skriker bare ut til en besteforeldre om hva jeg ønsker når det er større ting , så strikker og hekler ho . Må kanskje finne tida til å gå trinn for trinn med oppskrift og video 
TakkDere er så flinkeJeg tørr ikke annet enn å strikke vanlig ting (tepper, putetrekk, lue og sokker) . Så skriker bare ut til en besteforeldre om hva jeg ønsker når det er større ting , så strikker og hekler ho . Må kanskje finne tida til å gå trinn for trinn med oppskrift og video
![]()
dette er første gang jeg lager noe sånt, har bare hatt mindre og mindre kompliserte strikkeprosjekter før. Så har tatt lang tid, og mye you tube
Så heldig du er som kan få det du ønsker deg fra besteforeldre, da ordner det seg jo. Og så kommer det mange muligheter til å prøve å lære seg hvis du har tid og lyst etterhvert.Ja , jeg lærte å strikke perle strikk av en fjortis gutt på YouTubeTakkdette er første gang jeg lager noe sånt, har bare hatt mindre og mindre kompliserte strikkeprosjekter før. Så har tatt lang tid, og mye you tube
Så heldig du er som kan få det du ønsker deg fra besteforeldre, da ordner det seg jo. Og så kommer det mange muligheter til å prøve å lære seg hvis du har tid og lyst etterhvert.
For mange år siden haha . Hadde hvert gøy å sette seg litt mer inn i det , men har en skulder jeg sliter med når jeg begynner , så er vel der det stoppet for meg . Men har lovet meg selv å prøve bitte litt hehe