BlueMonday-skravletråd 3 juli

FirstTime

Elsker forumet
Er så glad i starte tråd vettu...og nå snek jeg den inn i kveldens første tissepause, eh, etter sengetid da vel og merke.Luringen meg[:D]

Lurer om noen kommer til føde i natt? Skjer det noe liksom?? Vi er vel alle satt ut av den forferdelig triste meldingen fra Edvine ikveld. Vi får stå sammen og oppmuntre hverandre, trengs det..

Ha en god natt og god morgen!!! Whereever u are.....

(I natt har jeg sendt john blund melding om att det er ikke vanlig sovestøv han skal spre....det er fødestøv....bling bling) (de som ikke vil ha må sove med vinduene lukket)

Hehe, der traff du bra FirstTime!
Startet 03/07 tråden på slaget kl 00.00 liksom![8D]
Også går du bare å legger deg!!?? Dårlig gjort!![8D][:D]
Jeg finnes ikke trøtt, og vil skravle...

Jeg vil ha litt føde-baby-støv, men ikke for mye...
Hmm... Nei jeg kunne vel egentlig trengt det vanlige støvet til Jon Blund i og med at jeg ikke er trøtt.[8|][:o]

Forferdelig trist det som er skjedd med Edvine m/familie ja![:o][:(]
Vi får vise at vi er her for hverandre, det er jo godt å tenke på!

Men det har også vært mange fine gleder med alle bebiser som har blitt født allerede![:)][:D]
Det går nok radig med oss juli-jenter framover nå!![:D][:D][;)][;)][:)][:)]

halloen...

Nå kom vi akkurat hjem fra svigers.. skulle nok lagt meg (må tidlig opp på kontrakts-møte i morgen..), men er ikke det plukk trøtt.. har bare fryktelig lyst til å føde nå.. slimproppen gikk jo i dag, men en kan vel måtte risikere å måtte vente en stund for det[&:]

jaja.. jeg skal ikke klage.. fikk melding fra ei venninne i stad, hun er 21 uker på vei og hennes slimpropp hadde visst gått i dag og hun hadde rier, så hun var på vei til sykehuset.. håper virkelig de kan hjelpe ho der.. litt skummelt synes jeg[:(]

jaja.. håper dere får en god natt juli - damer... vi sees vel inn i mellom i natten.. jeg er hvertfall innom hver gang jeg har vært på do..hehe.. som er minst en gang i timen[8|]

Uff, så fælt hvis det skjer noe...
Håper de kan hjelpe henne på sykehuset...
Lykke til på kontraktsmøte i morgen da![;)]

Sov godt mellom alle tisse-turene![8D][;)][:D]

auuutsj....smerter i ryyggg...må vel være kynnere...samme regla som i går natt tro...fader nytter jo ikke ligge med sånne tak..auu.. lage meg ett knekkebrød med noe på...

Uææææ kan ikke være min tur nå??? Nei nei den lille skal jo ikke komme enda???[8|][8|] Har hatt sterke tak i rygg og mage siden 02:00. Har ikke sovet har vært litt urolig hele natt.[&:][&:]
Vet ikke om det er riktig eller falskt det her.. Jada jenter jeg har gjort dette før, men det er 5 år siden.[:o][&:][8|]
Og ingen fødsel er lik så jeg aner ikke hva dette er.
Samboer er jo på jobb i natt, skal jeg ringe å få ham hjem om det ikke er noe på gang? Jeg vil heller ikke være sent ute på sykehuset, for jeg skal ha alt av drugs man kan få...[&:][8|][8|]

Uff ikke enkelt. Får prøve å legge meg litt igjen å se om det hjelper...

Ha en fin natt girls... [8D]

Når jeg vil skravle er det ingen her... [:(][:(][:(]  

Tror det var falsk alarm jeg for det roa seg litt kanskje?? Hm uææææææ eller???[8|][8|]

Ja ja dere ser meg nok i morgen tidlig girls.... Shalom... [;)][;)]

trenger råd her jeg...aner ikke hva som skjer. Jeg har helvets smerter, mensaktige i kun ene side av kroppen, rygg og mage..hva er det forno a?? samme åssen jeg ligger så gjør det vondt på ventres siden!!! er dette normalt da?? blir satt ut av smerten...kvalm og jævlig. Kjennes ut som hold i magen til tider og sviiing det dunker.... det Hater ikke vite assss! kommer ikke i puljer ..gjør jevnt vondt..noen ganger med topper...

oi.. ting skjer med dere her på Bv i natt altså... aner ikke å rier er, så jeg kan ikke hjelpe[&:]
Men jeg er spent på å høre hva som skjer videre med dere jenter...

tenker på dere !!!

synes smerte er så mye lettere takle når man vet hva det er. Har fulgt med nøye siden igår da jeg har vært mye kvalm igjen og vondt i hodet...så tenker jo på denne pokkers svangerskaps forgiftningen hele tiden...grr..... får vel ta en liiiten tlf etterpå da..ah..hater ringe..må jeg vel ned til helstestajsjon..

Herrgud mage/ryggsmerten forplanger seg jo helt opp i skulder jo...hææ....

Nei jeg får gå legge meg sammen med bøtta..blir vel straks brukt

*lei*[&:]

Godmorgen.....Ska sei du he energi ROSAPUTE,baga på denne tiå av døgnet[:D][:D][:D]Lure sånn på om der e fler som har født i natt....E ennå heilt satt ut av det som he skjedd med Edvine..Klarte ikkje å sova i natt,he bare låge å grubla på ke som he gått gale og kossen hu he det....OOOOOOOfff..

Hei på dere, er nå tilbake etter en deilig uke på Hvaler, har kooooost meg med sol og båtturer og masse is [:D].
Men her har det jammen meg skjedd ting på en stakkarslig uke! GRATULERER [:D][:D][:D] til alle dere som har fått den lille utenfor i stedenfor innenfor magen, er supermisunnelig, og har ligget våken i halve natt og fantasert om at jeg også har kjent rier! Men neeeida, her skjer ingenting - i hvertfall ikke ennå!! Men nå blir det spennende å følge med fremover, her skjer det jo tydeligvis noe hele tiden [:)]!

Ha en flotters dag alle sammen, nyte solen og de siste gravide-dagene nå [:)]

ORIGINAL: FirstTime

schnuppaaaaa..våkne!

Jeg er her med pain.... Au au... Drar på føden i løpet av dagen tenker jeg.. Dette mååå sjekkes opp....[&:][&:]

ORIGINAL: Rosapute

Har egentlig ikke energi til å bake så tdilig (bare later som jeg har) men fikk så utrooolig lyst på nybakt loff,hihi..
Ja huff, det er så utrolig trist det som har skjedd med babyen til Edvine... Kan ikke forestille meg vor forferdelig det må være å oppleve noe slikt.   Men en ting på vi huske på jenter, nå som vi er så langt på vei som vi er, så er sjangsen for at noe galt skal skje så utrolig minimal. Så håper ingen blir veldig urolig for at det samme skal skje dem.
Har du noen planer for dagen eller tonky?

Hihi,du e iallefall goe så sette i gang med sånne prosjekt tidlig om morgenen[:)]I dag tenkte eg å bare slappa av i solå,godt å få litt farge på kroppen...E der sol i Bergen då????Føle at der alltid regne der[8|]

ORIGINAL: Rosapute

Hehe, ja nå har jeg baket ut rundstykkene og loffene og satt de til heving. skulle gjerne bedt alle i juliklubben på frokost, det hadde vært koselig da[:)]
Her i bergen regner det aldri faktsik[8|] Neida.. Men hvertfall ikke i dag, er lenge siden det har vært skikkelig bergensvært her faktsik[:)] Pleier som regel å være verst på høsten/vinteren. Men er ikke tipp topp vær her heller, er litt overskyet.  Hvordan er været i Sandnes i dag da?

Schnuppa: Huff stakkars deg som har så vondt da.. *løpeoggitrøsteklem* Kanksje nurket ditt begynner å bli litt utolmodig?

ÅÅÅ takk.. Håper ikke den er  det egentlig. Synes det er litt tidlig enda... Er sikkert ikke noe, men kjipt å gå i uvisse hele tiden, vil heller ikke komme inn for sent til fødselen.. Føde i bilen er mitt mareritt. Jeg vil jo ha drugs... [&:][&:][8D]
Blir sikkert bedre ut oiver dagen, men sjekker det like gjerne opp etterhvert tenker jeg.. Stopper det opp gidder jeg ikke dra.

Hei Juli-høner!
Sniker meg inn her og leser litt... Fine mager dere har.
Da er deres magiske måned kommet. Vet jo at mange har fått allerede. Men nå er det deres tur. Håper ingen her ser på fødselen med skrekk og gru? For det er det ikke! [;)] 
Trist med Edvine! Sitter med klump i halsen. Tenkt masse på henne siden jeg leste beskjeden i går. Huff. Tragiskt.

Lucky2: du er blitt sterkt savnet iallefall av meg[;)]... Ante ikke du var på ferie( hm aammetåka har startet) så jeg var bekymra å laget en egen tråd for deg uti her.. [&:][&:]. Godt å høre du har hatt det fint.. Deilig med ferie...

KLem

Back
Topp