Blubbemage på badeferie....:(

Anne My på landet

Andre møte med forumet
Æsj... Kjedelig med bikini og Dvaskemage som man ikke klarer å holde inne lenger:( Sommeren for to år siden var jeg også gravid, men hadde termin i oktober... Hadde derfor stor og fin mage, og ikke noe stress å kose seg på stranda. Nå føler jeg meg som en hvalross i bikini, og det er heller ingen som vet at jeg er gravid enda (unntatt min kjære selvfølgelig) så føler ikke jeg har noen unnskyldning for å være dvask og blubbete rundt magen.. Gleder meg til å offentliggjøre!

Samma her.... Skal på ferie når jeg er ca 13-15uker rundt omkring i Spania. Bedre der enn her hjemme da tenker jeg... treffer ikke på noen kjente liksom he he...

Enig med deg at det hadde vært noe annet hvis man liksom hadde fått skikkelig mage sånn at det var tydelig at vi var gravide!

Hehe, sist svangerskap så fødte jeg på sommeren, og hoppet like så greit over hele badesesongen :) Nå føler jeg som du, blubbete som F, hehe. Men jeg har litt blubb fra før i tillegg,hehe, så jeg går nå å klapper meg på magen og koser meg med det allerede faktisk :) Men nå vet alle at jeg er gravid, siden jeg er så dårlig.

Jeg er blubbete konstant og går med rak rygg på stranda i bikinien min!!!!!

Back
Topp