Blowjob!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Så en annen tråd ang dette, så hva syns dere om det?

Æsj!! Jeg hater det :p

Det jeg gjerne :-)

Jeg liket det heller ikke spesielt godt, men samboeren elsker det. Og jeg brekker meg nesten ved tanken på å svelge, æsj! :p

Har vært det hos oss også, men ikke etter jeg ble gravid. Har gjort det på han forsi han har likt det så godt, men får aldri noe tilbake så nå skal jeg være litt egoistisk å droppe det jeg også. Hehe

Har vært det hos oss også, men ikke etter jeg ble gravid. Har gjort det på han forsi han har likt det så godt, men får aldri noe tilbake så nå skal jeg være litt egoistisk å droppe det jeg også. Hehe
Samme her, etter jeg ble gravid frister det blir ikke like mye som før :/ hehe, ja da har du din fulle rett ;)

Blowjob er noe jeg tidligere har likt veldig godt (oralsex generelt), men som helt er borte fra menyen nå som jeg er gravid.
Jeg greier enda ikke å pusse bak på tunga når jeg pusser tenner uten å bli kvalm/brekke meg, og greier jeg ikke det kan vi glemme blowjobs :P

da skjønner jeg deg jo godt :-) jeg liker å gi det da, i tillegg får jeg godt igjen og nok mer enn jeg gir så har ingenting å klage på der ;-)

Blowjob er noe jeg tidligere har likt veldig godt (oralsex generelt), men som helt er borte fra menyen nå som jeg er gravid.
Jeg greier enda ikke å pusse bak på tunga når jeg pusser tenner uten å bli kvalm/brekke meg, og greier jeg ikke det kan vi glemme blowjobs :P
Haha, nei da er det ikke lett med blowjob iallefall! ;)

Jeg er ikke noe glad i det :P

Jeg liker det veldig godt. Spesielt når man ser hvor godt partner setter pris på det. :)))

Vanligvis synes jeg det er helt greit, fordi jeg vet at han nyter det. Men akkurat nå merker jeg at jeg ikke klarer tanken på det engang! :eek: ..hehe, følte meg litt sånn snerpete nå...:)

Back
Topp