Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, etter jeg ble gravid frister det blir ikke like mye som før :/ hehe, ja da har du din fulle rettHar vært det hos oss også, men ikke etter jeg ble gravid. Har gjort det på han forsi han har likt det så godt, men får aldri noe tilbake så nå skal jeg være litt egoistisk å droppe det jeg også. Hehe
da skjønner jeg deg jo godt jeg liker å gi det da, i tillegg får jeg godt igjen og nok mer enn jeg gir så har ingenting å klage på der ;-)Har vært det hos oss også, men ikke etter jeg ble gravid. Har gjort det på han forsi han har likt det så godt, men får aldri noe tilbake så nå skal jeg være litt egoistisk å droppe det jeg også. Hehe
Haha, nei da er det ikke lett med blowjob iallefall!Blowjob er noe jeg tidligere har likt veldig godt (oralsex generelt), men som helt er borte fra menyen nå som jeg er gravid.
Jeg greier enda ikke å pusse bak på tunga når jeg pusser tenner uten å bli kvalm/brekke meg, og greier jeg ikke det kan vi glemme blowjobs
Hehe, turte nesten ikke å være så entusiastisk, men henger meg på med det ordet, jeg ELSKER det selv.Jeg elsker å gi blowjob, å mannen blir stor fornøyd