Blotter i nabolaget..

Manne85

Elsker forumet
I det siste har det vært episoder her i nærområdet der en blotter kommer å står utenfor stue/kjøkken/ soveromsvinduer på kveldstid å runker mens han ser på de som er inni huset..!!!

For et par måneder siden opplevde en vennine av meg det, hun har sokkelleilighet. Hun hørte lyd utenfor og når hun så ut stod det en der med hettegenser å runket.. !!
I går kveld skjedde det hos en annen vennine av meg, de hadde barnevakt, så det var barnevakten som så det..

Det har stått i lokalavisen om samme tilfelle i begynnelsen av februar et annet sted her i bygda..

Fyyyysj så ekkelt, jeg er glad vi har stue i 2. etg slik at ingen kan stå rett utenfor å kikke inn...

Hva er det som feiler folk?

[:'(]

Håper de får tatt han fyren snart, må jo være kjempe ekkelt for de som oppdager han!!!

håpe noen kan få tatt bilde eller filma han, så de har bevis.
vekk med de svinan!!!!!!!!!

var en i nabolaget her når jeg var liten. mange trodde d var noe tull siden han bare hadde vist seg for unger. men plutselig viste han seg for ei dame. tok ikke så lang tid før de flytta da[8D]

syns så synd på kona han hadde

ORIGINAL: toffen

Håper de får tatt han fyren snart, må jo være kjempe ekkelt for de som oppdager han!!!

ORIGINAL: toffen

[:)]Møtte en blotter i fjor sommer jeg.
(Heldigvis hadde jeg bikkja med meg[;)]. Bikkja gikk løs langt nede i ei grøft ,han er stor og heeeelt svart.....) Plutselig kommer det en mann hoppende frem fa bak et hjørne - med hele "stasen" i ånda - og buksa på knærne... Altså[8|] - ehhh - Veg ble sjokka ,og begynte å LE ,mens jeg fikk hikket frem "SYNES DU DET DER ER NOE Å VISE FREM? Har sett mange som var mye større enn den der..." Mens jeg ler... Så komm boffen rett på plass ,han forsto at noe var "feil".. Karen prøvde å få på seg klærne ,mens jeg ringte politiet... Han kom seg unna ,desverre. Naboen min har to jenter på 16 og 18 år - og det hadde ikke vært noe greit om de møtte han der!!

Æsj så krekslig..men tror jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde møtt en blotter..
Micamor: jeg hadde sagt det samme...hehehe

Back
Topp