Blond vs brunette

smash

Forumet er livet
VIP
Hva er det som avgjør om man kler lyst eller mørkt hår best?
Huden? Øynene, fasong? osv...

Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal være mørk eller blond...

Alle kler begge deler. Bare hvordan blondt som avgjør. Er man gylden i huden bør man satse på en varm blondfarge og en varm mørkfarge. Samme gjelder som brunette. :)

Og det er klart at man bør, om man er naturlig mørk, være klar over at det krever litt ekstra å være blondine. Man bør farge øyenbrynene og sminke seg på en annen måte for å få frem trekkene.

Labambie skrev:
Alle kler begge deler. Bare hvordan blondt som avgjør. Er man gylden i huden bør man satse på en varm blondfarge og en varm mørkfarge. Samme gjelder som brunette. :)

Hmm... Jeg har veldig lys hud på vinteren.. Helt hvit :P
På sommeren har jeg litt farge.. Er blond nå, men etterveksten er stoor nå, for jeg får ikke bestemt meg.. Åå.:!!!
Og  vennene mine sier så forskjellig, så da er jeg jo like langt..

Labambie skrev:
Og det er klart at man bør, om man er naturlig mørk, være klar over at det krever litt ekstra å være blondine. Man bør farge øyenbrynene og sminke seg på en annen måte for å få frem trekkene.

Ja, merker det er mer jobb å være blond..
Bleiker jo heeele tiden...!

Bilder av deg som blond og brunette??

Vanskelig å si....synes ofte mørkt er finere, fordi det blonde blir så "veldig-blond-og-bleika" om du skjønner?? Hehe...ser mer tørt og unaturlig ut.

Jegogde2guttamine skrev:
Bilder av deg som blond og brunette??

Vanskelig å si....synes ofte mørkt er finere, fordi det blonde blir så "veldig-blond-og-bleika" om du skjønner?? Hehe...ser mer tørt og unaturlig ut.

Sliter å med å legge inn bilder, men kan prøve... 2 sek..

Borte

Kom bildene frem?

du er veldig søt som blond! jeg farger ikke øyenbrynene mine, og de ser veldig grå ut når jeg er brunette, så jeg holder meg til blond en god stund nå :) eller - naturlig kommuneblond farge i bunn med blonde striper ;)

Ja, bildene kom fram :)

Hm...jeg tror jeg synes du er finest med mørkt hår...men det må ikke være svart! Heller en bruntone. Om du velger blond, så gå for en "varmere"/litt mørkere enn den du har nå (men så har jeg generelt litt angst for sånn WOW-bleika hår, da! Hehe!)

Uff, er så vanskelig..
Kom ikke frem på bildet der jeg er blond, men jeg har brunt hår under.
Det er veldig hvitt ja, men syns det er fint jeg da:P
Og om jeg skal bli mørk, liker jeg det best veldig mørkt..

Får aldri bestemt meg..

Jeg synes du kler mørkt hår godt (bilde i signatur og layout på blogg). Vet ikke hvilken blondtone du er nå, men mange bleker det noen ganger og da har det en tendens til å bli "råneslutty"... Men kan du ikke legge ut bilde da, så kan vi stemme

LittleMonkey skrev:
Jeg synes du kler mørkt hår godt (bilde i signatur og layout på blogg). Vet ikke hvilken blondtone du er nå, men mange bleker det noen ganger og da har det en tendens til å bli "råneslutty"... Men kan du ikke legge ut bilde da, så kan vi stemme

Jeg er helt hvit nå:P Skikkelig bleika... 
Skal legge meg nå, men kan finne litt bilder i morgen, så kan dere bestemme for meg!

Back
Topp