Blond vs Brunette?

Marielly

Elsker forumet
Hva foretrekker dere??? Hva liker dere best?

Har selv vært både blond og brun og liker egentlig begge deler...
Skal farge håret i morgen, og lurer på hva jeg skal velge[8D] Ender sikkert opp med brunt siden da slipper jeg unna ettervekst...[8D]

Jeg har har vært litt av alt egentlig [:D][:D]
Men elsker å være blond. Det er liksom mest meg.
Er naturlig mørk mørk blond, men bleker håret rimelig lyst [>:][:-]

Liker begge deler men er ikke så veldig glad i farget blond hår, det begynner å bli litt gammelt og oppbrukt syntes jeg.

Jeg trives best som blondine ;) Selv så har jeg en sånn kjedelig kommune grå aktig farge når etterveksten kommer

Jeg er blond fra naturens siden, men de siste årene har lysnet det hjemme. Nå har jeg kjempelyst til å bli brunette, men må gjøre det hos frisøren tenker jeg.
Hva jeg liker best? Tja.. vet ikke Brunt er kanskje penest?

ORIGINAL: Marielly

Hva foretrekker dere??? Hva liker dere best?

Har selv vært både blond og brun og liker egentlig begge deler...
Skal farge håret i morgen, og lurer på hva jeg skal velge[8D] Ender sikkert opp med brunt siden da slipper jeg unna ettervekst...[8D]

Har ikkej du fått med deg høstens siste mote?[8D] Det er INN med ettervekst[X(][:D] Haha...så alle som synst det er litt mye med frisørutgifter i jula, kan bare følge trenden[8D]

Men til spørsmålet ditt: eg foretrekker brunt på meg selv[:)] det passer meg best![:)]

Liker mørkt om vintern og lyst om sommern[:-][8D]

Men mest glad i brunt/mørkt med litt "liv" i...Altså med striper...

Har selv vært de siste årene mørk men i sommer når jeg var i spania ble det jaggu en hår klipp og foliestriper på meg...Ble lyyys...[8D]
Nå kommer vintern og føler VELDIG for å farge det mørkt igjen[8D][:-]

Lyst om sommern og mørkt på vintern her [;)]

Oxo liker jeg best mørkt, kort hår og lyst, langt hår. [:)]

Liker begge deler jeg.. Når jeg blir lei, og føler for variasjon, bytter jeg. Ca annenhvert år, haha.. [;)]

ORIGINAL: Bina

Liker begge deler :)
Jeg er litt mørkere nå enn om sommeren, men liker begge deler[:D]

liker godt begge deler, men farger jeg det brunt så mister jeg fargen og glansen fort, om jeg er blond holder glansen seg mye lengre, jeg er egentlig mellom blond.

Back
Topp