"blomsterpotter" til dåpen

fru gravdal

Elsker forumet
Må bare vise dere"varepottene " jeg skal bruke i dåpen [:D]

skal ha noen pene rosa potte blomster oppi disse, har ike helt bestemt meg for hvilket slag ennå...

Noen forslag til pene potte blomster som er lyserosa???

åh! så kreativt og fint!

http://images.google.no/images?hl=no&rlz=1T4ACEW_noNO361&q=rosa%20potteplante&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

her var det mange[:)]

smarte de var! Kreativ er du [:D]

Hva med lyserosa potteroser?

så fine..:)
vi hadde sølvforlie rundt potene vi med et pent bånd..
brukte rosa ildtopper!! de er så fine syns jeg:)

tusen takk, skal google blomsternavnene så jeg ser hvordande er hehe, har jo ikke peil på blomsterNAVN

Tusen takk, der løste du "problemet" mitt til Maya sin dåp på mandag [:D][:D]  Har vridd hjernen for å komme på annet enn de kjedelige hvite og "vips", så datt jeg innom her[;)]

Hvor har du fått tak i blikkboksen hen da??

ORIGINAL: Barbro74

Tusen takk, der løste du "problemet" mitt til Maya sin dåp på mandag [:D][:D]  Har vridd hjernen for å komme på annet enn de kjedelige hvite og "vips", så datt jeg innom her[;)]

spiser fiskeboller for harde livet hehe

ORIGINAL: fru gravdal

Hehehehehe Tenkte meg nesten det var noe slikt  Veldig glad i det, men akkurat nå så er det ikke noe som frister, begynner å bli syk og dèt passer jo bra Men da får man jo fore ungene med fiskeboller i helga da, det blir de sikkert glade for

ORIGINAL: fru gravdal

fersken boksene også har slikt papir på utsiden som du kan ta av;) mulig det er flere bokser også med andre typer mat i som har sånn papir på utsiden( mange bokser er trykte rett i metallet :()

Back
Topp