blomsterdekorering

Fru Fryd

Gift med forumet
Hvor mye regner dere med å bruke på blomster?

Da tenker jeg brudebukett, pynting i kirke, pynting i lokaler, ja alt som har med blomster å gjøre!

aaaaner ikke[:-]
Det står helt nederst på gjøremålslista mi[8D]

Jeg regner ca 1000-1500,- men det er fordi jeg lager min egen bukett (er blomsterdekoratør) og fordi jeg skal ha det helt enkelt på bordene(Blomst nedi glass med flytelys på toppen).
Kirkepynten skal jeg dele med det andre paret som skal gifte seg..

Normalt sett må du regne 1500-2500 for en brudebukett, 500-1000 for enkel pynting av kirke, og om du skal ha borddekorasjoner ligger de som regel fra 250 pr stk.

Jeg bestillte meg blomster i dag.

Brudebukett: 1000kr
Brudepikebukett x2: 400kr
Corsage x4: 600kr
Stor borddekorasjon x6: 2100kr

Totalt: 4100kr

ORIGINAL: *Mayen*

Jeg bestillte meg blomster i dag.

Brudebukett: 1000kr
Brudepikebukett x2: 400kr
Corsage x4: 600kr
Stor borddekorasjon x6: 2100kr

Totalt: 4100kr

Nå var jo du heldig med den prisen på buketten din da Mayen[:D][:D][:D]

Syns forresten at 150 for en corsage var mye...Jeg tar 50-75 jeg da...

Jeg betalte 5000 for alle blomstrene vi hadde i bryllupet vårt.

Det var brudebukett,med kun røde roser, den var ganske dyr i seg selv. Så hadde vi masse blomster i kirka, og 6 blomsterdekorasjoner til å ha på bordene, ja også 6 knapphullsblomster!

ORIGINAL: *Maria*

Det var brudebukett,med kun røde roser, den var ganske dyr i seg selv. Så hadde vi masse blomster i kirka, og 6 blomsterdekorasjoner til å ha på bordene, ja også 6 knapphullsblomster!

Det var rimelig Maria[:D] For den buketten din var det maaaange roser i[:D]

ORIGINAL: meta

ORIGINAL: *Maria*

Det var rimelig Maria[:D] For den buketten din var det maaaange roser i[:D]

Ja  det var ingenting å si på prisen! For det var MANGE roser i bukettet [:D] Pluss at vi hadde roser til borddekorasjonene, knapphullsblomstene var røde roser og all pynten i kirka! Og røde roser er jo ikke det billigste heller! Så jeg smilte etter jeg hadde betalt for blomstene [:D]

Back
Topp