blomsterdekoratør på hobby basis..

peggy

Gift med forumet
flere som har dette som hobby???eller er utdannet??
 
Er utdannet blomsterdekoratør [:D]
 
driver også i tørkede blomsdtre, men helst friske da;)
lager dere og selger eller bare lager ting til dere og venner??
var litt morro laget alle oppsatsene til søsera mi sitt bryllyp i fjord, og brudebuketten, kjempe morr,
har altid likt blomster..
de er min stor drøm¨å jobbe i blomster butikk.. men jhar litt allergi..
og nå er jeg på attføring pga kronisk senebet.. men aetat vil ikke at jeg skal utdanne meg til de .. aargh. irriterende;(

har dere noe nbilder av ting dere har lage6t ??
 
Har jobbet i butikk i 10 år, har og jobbet i blomster butikk i Australia en stund. Har laget masse brudebuketter til folk eg kjenner og ikkje kjenner[:)] og til brudeshow
 
nei, kå morro... de høres kjempe gøy ut.. har du moem gode tips??
sånn til ulike metoder og slikt ???
er de vanskelig å ta den utadinnga??
 
No må du vel gå tegning form og farge først, og så 2 eller 3 år etter det-husker ikkje helt.Eller så kan du jobbe i butikk en god stund(husker ikkje kor lenge der heller[;)]) og så gå opp til fagbrev som prevatist.
 
Hadde ikkje noe særlig med bilder men her er ett [:D]
 
Og her er ett til [:)]
 
Ikkje så lett å gi tips, men hvis det er noe du lurer på Peggy så er det bare å spørre [:D]
 
her er brudebuketten jeg lagde..



 
her er noen til..
dine var gjohelt nydelige,.. håper jeg en dag får et slikt talent;)

 
he erett til...

 
Ser veldig fint ut dette Peggy, ser du leker deg med litt pinner og slikt [:D] flotte greier
 
prøver å være flink til å bruke naturen, de e rgjo bare fantasien som setter grenser..
( men kunne nok vært flinkere til de alkavel..
hmm merker de er e nstund siden jeg har vært kreativ..
er en liten som ta e meste av tiden..

tror du de er ptensial, og at folk ville ha brukt meg som dekoratør?? lurer litt på å start opp privat!!!
 
Eg ville aldri hatt min egen butikk, er skikkelig hardt tror eg- ikkje mange som klarer det. Men var eg deg ville eg forhørt meg hos butikker og spurt om dei trengte hjelp [:)] 
 
.
 
Back
Topp