• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

blomster til jannicke levert

Flott innsats av deg louis2. Synes du har gjort en kjempe jobb!!!

Dumt av meg og ta det her, men kunne du sendt meg kontonummeret ditt paa nytt? Saa tidligere i dag at pengene jeg overforte ikke var trukket... Kanskje ikke saa rart i og med at jeg har glemt et tall...[8|], og pm'n har jeg slettet... SORRY!!! Skikkelig pinlig!!!

det ble 75 hvite roser en fra hver som sa de skulle være med også 1.5 time aromaterapi 1.5 time ansikts behandling og farging napping av bryn og vipper fikk hun av oss..

Oi, det var bra... Masse roser i tillegg til alt det andre. Supert!!

Kjempebra jobba....er helt inponert over initiativ-takingen din!! [:D]

ORIGINAL: louis2

det ble 75 hvite roser en fra hver som sa de skulle være med også 1.5 time aromaterapi 1.5 time ansikts behandling og farging napping av bryn og vipper fikk hun av oss..

Genialt!
Igjen, supert jobba louis! [:D]

Super bra, louis[:)]

Kjempefint[:)]
Håper at hun etterhvert kan kose seg med det[:)]

ORIGINAL: Chill24

Helt enig

ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: Chill24

Helt enig

signerer[;)]

ORIGINAL: nettemor

Kjempefint[:)]
Håper at hun etterhvert kan kose seg med det[:)]

Signerer

Kjempe flott!!!

Back
Topp