Blomster til dåp?

Krølla82

Forumet er livet
Åssen blomster brukte du i dåpen? Finnes det egentlig noen blå blomster man kan bruke?

Hm, vi hadde ikke blomster i dåpen vi....  Eller jo, til snuppa hadde vi enslige gule blomster i noen vaser, ikke mange. (Var påske da, og svigers ordna...)
Pynta med mye annet stæsj da [;)]

vi hadde roser.

fine blå blomseter.

kjøp hvite nellikker, sett de i vann og bland i blå konditir farge, da får de en kejmep fin farge. tror det skal funke med hvite roser å

ORIGINAL: Bare Kari

Hortensia og nelliker kan du få blå.

Vi brukte bare kunstige blomster[:)]

Åh finnes det blå nelikker...hvor selger de det? Jeg tenkte å bruke hviteroser eller tulipaner,men skulle hatt noe blått i tillegg.

ORIGINAL: langtidssniker

vi hadde roser.

fine blå blomseter.

kjøp hvite nellikker, sett de i vann og bland i blå konditir farge, da får de en kejmep fin farge. tror det skal funke med hvite roser å

Jeg var inne på tanken, men trodde ikke det gikk jeg. Noen som har prøvd dette og vet det funker?

Gerber..

Denne gangen skal vi ha rosa julestjerner[:D]

Vi plukka bare vanlige markblomster og hadde på borda da Lillemann fikk sin velkomstfest. Det var kjempe fint!! Men det går nok ikke nå til vinteren! [;)]

ORIGINAL: Spadame

Vi plukka bare vanlige markblomster og hadde på borda da Lillemann fikk sin velkomstfest. Det var kjempe fint!! Men det går nok ikke nå til vinteren! [;)]

Hehe...nei det blir verre med markblomster i desember.[8D]

ORIGINAL: Krølla82

Åssen blomster brukte du i dåpen? Finnes det egentlig noen blå blomster man kan bruke?

Vi hadde hvite nelliker blomster som de farget blå. ble bra resultat

disse hadde vi. var noe blått jeg fant, men husker ikke hva de het. så pyntet jeg med blå sommerfugl i hver bukett

dårlige bilder, men noe ser du [:)]

Egentlig et litt håpløst bilde, men vi hadde denne avlange buketten.
Aner ikke hvilke blomster som er brukt men vi ble kjempefornøyde.

Hadde Ingrid Alexandra-roser [:)] Men dæm finnes vel bare i rosa [8D]

Hadde nettopp samme utfordring da vi hadde dåp for gutten vår[;)]
Vi valgte avlang bukett (veldig greit da det ikke stjeler så mye plass på bordet) og vi hadde brunt, grønt, hvitt og blått. Vi hadde hvite og grønne blomster (grønne roser faktisk). Og så hadde vi brune "greiner" i- dette ble både røft og jordnært. For å dempe røffheten og få inn blått hadde vi blått tovet ull surret inn i greinene.

Fikk utrolig mye skryt og mange lurte på hvor vi hadde fått laget blomstene. Men ser at det høres litt rart ut- jeg kan legge ut bilde i morgen av både blomster og bordpynt- hvis du vil ha litt inspirasjon? (knoter på mobilen nå ser du[8D])

Ellers ønsker jeg deg lykke til på den store dagen[:)]

Back
Topp