Blomster til dåp - gutt?

*Stella*

Forumet er livet
Dere som har gutter, hvilke blomster har dere brukt til pynt? På blomsterbutikken sa de at de bare fantes lilla, men det stemmer da ikke, noen er da blå!

Vi hadde faktisk ikke noe blått - alt gikk i hvitt og lime. Hadde Märtha-liljer på bordene med bamsestrå inni...

Blå hortensia har jeg også sett på ja, det kan bli knallstilig. Tror muligens vi går for det, må bare finne en annen blomsterbutikk, som har... For den lokale bare ristet på hodet og anbefalte blå duk og hvite blomster...

Cskjoldal mener jeg det var som anbefalte noen blå blomster som hun brukte i dåpen til gutten sin; delphinium, som er den samme blå blomsten som jeg brukte da vi døpte vår gutt [;)] Nyydelig blåfarge på den!!! Forøvrig får en iris, hortensia og anemoner i blått også [;)]

Du kan også kjøpe hvite roser og sette dem i blå konditor-farge. Stilken tar opp fargen og farver kronbladene.

Delphinium ja.. Blue Shadow heter den typen som er mest blåfarge på.. De andre blir mer lilla.. NYDELIG farge

ORIGINAL: Lillebror er født

Du kan også kjøpe hvite roser og sette dem i blå konditor-farge. Stilken tar opp fargen og farver kronbladene.

Dette prøvde jeg. FUNKA ikke..

ORIGINAL: cskjoldal

ORIGINAL: Lillebror er født

Dette prøvde jeg. FUNKA ikke..

Jeg og... Ble bare litt blålige årer på bladene...

Jeg har prøvd dette med å farge rosene.. ikke serlig bra syns jeg..  så blir ikke blåe roser i dåpen vår,.

Også ett lite skryte bilde [;)]

hadde ikke blomster vi... sparedåp [;)]

Her er bildet fra dåpen vår! ble veldig fornøyd med blomstene, for var litt redd for
at de skulle være for lilla!
Bestilte på mestergrønn jeg! De var superhyggelige og hjelpsomme!

Back
Topp