blomster og uteplanter, hage din

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Har dere blomsterbed, mye hage, eller potter rundt om utenfor hjemmet hos dere??

Jeg har så seriøste lite grønne fingre som det er mulig å få, MEN nå har jeg SÅ lyst å plante pg lage det litt koselig utforbi her med litt potter og sånn. [:D] Kjøpte noen potter i helga og har mold stående, så håper det blir litt finere vær her i morgen for da skal jeg jammen handle inn litt planter og fine blomster og oynte opp litt utforbi her[:D] 

Vet at uteområdet vårt kommer til å bli MYE mer brukt denne sommeren enn tidligere så er nok litt derfor jeg klør i fingrene etter å komme i gang!

Vist dere har bilder kan ikke dere slenge inn noen da? Så få jeg litt inspirasjon[:D]

Har ikke hage her vi bor men har planta noen blomster ute på balkongen i potter. De har nettopp begynt å spire[:D]  Men jeg har absolutt ikke grønne fingere så får se hvor lenge de lever da[8|]

Bilder av uteområdet vårt.. er litt dårlige bidelr da siden jeg ikke gadd gå ut å ta de,er fra kjøkken vinduene[;)]

Tenkte å sette noen avlange sorte potter jeg på muren der mot bilen da, også noen potter ved plattingen en eller annen plassen. Lurte på å få tak i sånne hengekasser og ha på rekkverket rundt altanen[8|][:)] Så ser dere kanskje at plattingen skulle seriøst hatt seg et strøk eller fem med olje[8D]

Får hagemøblene til svigermor og de er i tre så tenkte å male de hvite og ha i hjørnet med muren der[:)]

Tror det kan bli bra ja[:D]  Har Sandkasse til Isabell stående også, men sden står slik at den ikke kom med på noen avv bildene[;)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Bilder av uteområdet vårt.. er litt dårlige bidelr da siden jeg ikke gadd gå ut å ta de,er fra kjøkken vinduene[;)]

Tenkte å sette noen avlange sorte potter jeg på muren der mot bilen da, også noen potter ved plattingen en eller annen plassen. Lurte på å få tak i sånne hengekasser og ha på rekkverket rundt altanen[8|][:)] Så ser dere kanskje at plattingen skulle seriøst hatt seg et strøk eller fem med olje[8D]

Får hagemøblene til svigermor og de er i tre så tenkte å male de hvite og ha i hjørnet med muren der[:)]

Tror det kan bli bra ja[:D]  Har Sandkasse til Isabell stående også, men sden står slik at den ikke kom med på noen avv bildene[;)]

Blir jo kjempebra og lekkert, blir skikkelig misunnelig.... er jo enkelt å få det koselig der da. Her er det ikk nok med potter og sånn, må mer drastiske endringer til her gitt. Ser ut som en slagmark, men får være sånn ett år til. Huset må prioriteres først med maling og div. [:'(]
Bare en ting jeg vil gjøre deg obs på, de kassene du vil sette på muren ved bilen. pass da på at bilen ikke står for nærme muren. Så ikke blomsterkassa deiser i panseret ved litt kraftig vind eller noen får dytta til den. Det skjedde nemlig vennina mi, bilen hennes var nylakkert også fikk ho hele blomsterpotta midt på panseret dagen etter p.g.a det blåste så fælt. Kjipe greier!!! [:o][&:][8D]

Nå i helga plantet faktisk jeg og samboer 50 meter hekk diverse plasser rundt huset. Kjøpte samtidig noen blomster som jeg skal plante i store krukker på verandaen.

Back
Topp