Blomster og planter..hjelp!

hegeee

Glad i forumet
Jeg skal som nevnt enten så eller legge ferdigplen.. men skal også ha en del bedd..
Hva liker dere av blomster og planter som:
1) kommer igjen
2) må plantes hvert år

Velger nok mest av de som kommer igjen.. har tenkt med noen urner med sessongblomster... men kunne tenke meg et bedd med spanske marguritter.. syntes det er såååå fint !!
Jeg skal grovtegne hagen for dere.. så er det bare å komme med forslag til blomster:) Men gjerne med bilder.. jeg er ikke akkurat blomsterFinn..[:D] hihi..

kan dessverre ikke hjelpe deg nå, men til helga kan jeg komme med navn å ideer for da har vi forhåpentligvis fått tegninger fra hagearkitekt[:D][:D]

er ikke heller ikke blomster-finn - ikke er vi venner en gang....[8D]

Jeg begynte på fornying i hagen i fjor.. Plantet en del vintergrønt og mye stauder. Laget meg et par steinbed også. Sommerblomster har jeg i potter. Et bed med margeritter er kjepefint og lettvint det[:)]
Har sendt deg en pm med tips om en bra hageside på nettet[:)] (regner med jeg ikke har lov til å legge den ut her på forumet)

ORIGINAL: Lillemor82

kan du sende meg en pm med det også toblirtre?? jeg trenger seriøse tips til hagen min.. [&:][:)]

Me too????[:D]

ORIGINAL: adrian sin mamma

kan du sende meg en pm med det også toblirtre?? jeg trenger seriøse tips til hagen min.. [&:][:)]

me too

ORIGINAL: *Stoltmamma *

ORIGINAL: adrian sin mamma

me too

Pm sendt til Lillemor82, adrian sin mamma og *Stoltmamma*. Håper dere får god hjelp der[:)]

Og meg!! Hehehe.. Men tror ikke det har noe å si om man linker heller altså[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Og meg!! Hehehe.. Men tror ikke det har noe å si om man linker heller altså[;)]

Kan jeg det når det er et annet forum da??? men er ikke babyforum[:)]

Back
Topp