Blomster og kake til dåp

Marianne1

Glad i forumet
Dere som bor i Oslo området, hvor har dere bestilt fra? Har lyst på en kunstnerisk/vakker kake og litt spesiell blomsterpynt på bordene. Noen tips?

dytt

Blomstene kan du jo fikse selv, da blir dem jo ordentlig spesielle[:)] 

jo takk for tipset, men jeg har en liten baby hjemme og skal lage tapas/koldtbor til 35 stk, så det blir litt i meste laget for meg!

kjøpte bare potteplanter jeg i fine potter og så ga jeg de vekk til de som hadde hjelpt meg etterpå...  ellers hadde jeg lys på bordet og calla som låg utover... enket, men veldig fint

opp med seg...

visst du går på festkaker.no og på forumet der, litt ned på siden er det om dåpskaker.. kanskje du finner litt inspirasjon der, eller får noen av de koslige damene på foruet til å bake for deg... det er snakk om skikkelig fine kaker mange av dem[:)]

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

visst du går på festkaker.no og på forumet der, litt ned på siden er det om dåpskaker.. kanskje du finner litt inspirasjon der, eller får noen av de koslige damene på foruet til å bake for deg... det er snakk om skikkelig fine kaker mange av dem[:)]

Takk! Det skal jeg gjøre! [:)]

ORIGINAL: Oline

Jeg hadde helt klart bestilt kaker på Pacsal.
Mmm

Hadde det til bryllupet. [:)] Synes ikke de er noe særlig til dåp, men flotte og gode er de!

Back
Topp