Blomster i oslo?

hissigproppen

Forumet er livet
Dere som gifter dere/har giftet i Oslo, hvor anbefaler dere å kjøpe brudebuketten?

Vet jeg er litt sent ute med å bestille, men det må da gå å fikse en liten kvast [:D]

dytte litt [:)]

På Oppsal ligger det et gartneri som er suuuperflinke på sånt.
Tror det heter Opsal Hagesenter. Venninnen min bestilte der, og den var nyyydelig.
Har også bestilt sorgbinderi der ved et par anledninger, og det har vært utrolig fint.

Kontaktinfo her: http://infoside.no/free/27/oppsal_hagesenter_as/

ORIGINAL: Trin

Tror det heter Opsal Hagesenter. Venninnen min bestilte der, og den var nyyydelig.
Har også bestilt sorgbinderi der ved et par anledninger, og det har vært utrolig fint.

Kanskje jeg rett og slett skal dra dit!
HVis de lager brudebuketter så er jo det ypperlig, kanskje dra dit å se i morgen [:D]

Ta med meg tjukkebolla mi på tur :)

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Kanskje jeg rett og slett skal dra dit!
HVis de lager brudebuketter så er jo det ypperlig, kanskje dra dit å se i morgen [:D]

Ta med meg tjukkebolla mi på tur :)

Det er det stedet jeg har vært som de har vært mest serviceinnstilt i alle fall...
+ at det er ganske rimelige priser og de har MASSE bilder å velge mellom så man får litt ideer! [:)]
God tur!

Det er det stedet jeg har vært som de har vært mest serviceinnstilt i alle fall...
+ at det er ganske rimelige priser og de har MASSE bilder å velge mellom så man får litt ideer! [:)]
God tur!

Så du skal bestille der?

Tror ikke det er så vanskelig å komme seg dit for oss heller [:)]
Vet du om de lager knappehullsblomster?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

God tur!

Så du skal bestille der?

Tror ikke det er så vanskelig å komme seg dit for oss heller [:)]
Vet du om de lager knappehullsblomster?

Jeg var der i går for å bestille, men da turte de ikke ta bestillingen enda.
De vet ikke om de blir lagt ned til høsten fordi det muligens skal bygges blokk der gartneriet er. :(
Vil veldig gjerne bestille der.
Jepp - de lager det også! Og de dekorerer kurver hvis du skal ha brudepiker med blomsterkurver.
Fant ut at for min bukett, 3 knapphullsblomster og pynting av kurven til snuppa ville det bli noe mellom 2000 og 2500 kr.

Si fra hvis du vil ha veibeskrivelse!

Si fra hvis du vil ha veibeskrivelse!

jeg må nok ta bussen litt, så jeg søker på trafikanten.
men hørtes midt i blinken ut med tanke på pris hvert fall [:)]

t-bane linje 3 til oppsal! holdepl er rett ved. [:)]

t-bane linje 3 til oppsal! holdepl er rett ved. [:)]

vi fant det [:D]
men stengte kl. 14, og vi var der 14.45...  Så skal tilbake på mandag[:)]

Men fikk bestilt bryllupskaken på Samson påsenteret + kjøpt sko til brudgommen... Så turen var ikke forgjeves [:D]

Så bra da [:)]

Back
Topp