Blomster i dåp

Lilleludde

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Driver å planlegger dåpen her. Hadde dere levende blomster på bordene? Hadde det vært sommer hadde jeg nok plukket noen fine buketter, men nå må jeg jo bestille dekorasjoner om jeg skal ha.

Hva tror dere? :-)

Jeg hadde bare 5 høye, tynne vaser med rosa vannperler og 3 roser i hver, med et vinglass satt på hodet med roseblader inni og lys med bilde av jentungen oppå, mellom de tynne vasene. Enkelt og veldig fint:)

Driver å planlegger dåpen her. Hadde dere levende blomster på bordene? Hadde det vært sommer hadde jeg nok plukket noen fine buketter, men nå må jeg jo bestille dekorasjoner om jeg skal ha.

Hva tror dere? :)
Vi hadde ikke noen. For jeg viste at vi fikk noen buketter av gjestene. Så jeg gjorde klar noen vaser til dem. Så satte jeg de blomstene på bordet i stedet. Syntes det ble mye mer personlig preg på ting.

Vi hadde bare enkle roser, en høy og en lavere i smale vaser (fra ikea)

Går trolig for noe tilsvarende denne gangen også

Hva tror dere? :)

Jeg hadde hvite roser. Kjørte tre farger i dåpen: sølv, hvitt/perlemor og lyseblått. Hadde hvit duk, lyseblå servietter, vaser i sølv og hvite roser :)

Hadde bare noen hvite roser :) enkelt og greit. Gikk fint sammen med resten av pynten. Noen klipper jeg veldig korte og satt i et Norgesglass som jeg hadde pyntet med bånd rundt. Ble fint :)

Hadde noen små vaser fra IKEA med en enkelt rose i hver! De sto mellom norgesglass med små kubbelys i :)

Hadde blå hortensia i vaser. En bukett jeg lagde selv.

Jeg skal ha Germini i rosa/lillafarger (favorittblomsten min). Kutter av stilken og legger bare selve blomstene dekorativt på duken.

Jeg kjøpte inn POMP vaser på ikea, plukket mose og la i bunnen med greiner av Hortensia og stearinlys+++ oppi. Passa veldig til temaet vårt .

Back
Topp