Blomster i bryllup. Pris?

sogn78

Forumet er livet
VIP
Prøver å sette opp budsjett. Så eg lurer på kor mykje du brukte/det kostar med blomster i bryllup?
Tenker da brudebukett
Knapphullsblomster til to barn og fire menn
Blomster i lokalet, mange små vaser med enkle blomster
Kapellet får me ikkje lov å pynte, så da spara me dei pengane;)
Kor mange tusen snakkar me om sånn ca? :)

Jeg tror jeg betalte 3000 for blomstene i mitt bryllup

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar. Tre tusen var ikkje så ille pris syns eg:)
Helt overkommelig:D
Hadde helt enkle blomster. Ikke kjempe avanserte. Gikk i roser og eføy og litt sommerlige blomster. Giftet meg i juli.
Lykke til med forberedelse

Helt overkommelig:D
Hadde helt enkle blomster. Ikke kjempe avanserte. Gikk i roser og eføy og litt sommerlige blomster. Giftet meg i juli.
Lykke til med forberedelse
Tusen takk. Blir enkelt og sommarleg på oss også. Giftar oss i juni neste år:)

Da søstra mi gifta seg så pyntet ho lokalet med blomster fra "veikanten". Så ho kjøpte kun blomst til seg, brudgommen, og forloverne. Trur ho betalte ca 2000 kr for de. Men det va i 1998 ;)

Vi betalte ca.3000 om jeg ikke husker feil! Da var det blomster til meg, mannen og brudepikene+ 1 oppsats som stod på brudeparet sitt bord. Resten og plukket vi ute selv:)

Takk for svar alle sammen. Eg las ein plass at berre ein knappholsblomst kosta 400 kr, så eg frykta at det skulle bli veldig dyrt...
Me har mulighet for å pynte med markblomster og, så da blir det kanskje ikkje så ille:)

Jeg brukte ca 7000 på blomster.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Mellom 7000 og 9000 et sted.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Prøver å sette opp budsjett. Så eg lurer på kor mykje du brukte/det kostar med blomster i bryllup?
Tenker da brudebukett
Knapphullsblomster til to barn og fire menn
Blomster i lokalet, mange små vaser med enkle blomster
Kapellet får me ikkje lov å pynte, så da spara me dei pengane;)
Kor mange tusen snakkar me om sånn ca? :)
Brudebuketten min kosta 1200, stor og flott bukett med masse roser og prestekrager:rolleyes: knapphullsblomstene kosta 150kr per stk.
På bordene hadde vi kjøpt sommerblomster i potte som vi klipte av og satte i vann, så det kom på 600 totalt for bordpynt:D

*Surfer mobilt*

Brudebuketten min kosta 1200, stor og flott bukett med masse roser og prestekrager:rolleyes: knapphullsblomstene kosta 150kr per stk.
På bordene hadde vi kjøpt sommerblomster i potte som vi klipte av og satte i vann, så det kom på 600 totalt for bordpynt:D

*Surfer mobilt*
Oi, det var lurt, takk for tipset:)

Back
Topp