Blomster i bordpynten! Dåp!

[trultemor]

Elsker forumet
Hva slags blomster skal jeg ha på bordet i dåpsselskapet?? Det var så enkelt med snuppa, da brukte jeg rosa og hvite roser og noe brudeslør og det ble så fint atte. Men knerten er jo gutt, og finnes det blå blomster? Som er fine nok til å pynte med?

Hva slags blomster bruker dere? Eller har dere tenkt til å bruke? Hvis dere skal ha blomster da?

*rådvill*

Vi har ikke stort penger, så den barnedåpen vår ble veldig enkel uten blomster[&:]... men vi brukte te-lys og rosa lys som pynt på bordene. Så det ble ganske fint likevel[:)]

ORIGINAL: Frøydis26

Hva slags blomster skal jeg ha på bordet i dåpsselskapet?? Det var så enkelt med snuppa, da brukte jeg rosa og hvite roser og noe brudeslør og det ble så fint atte. Men knerten er jo gutt, og finnes det blå blomster? Som er fine nok til å pynte med?

Hva slags blomster bruker dere? Eller har dere tenkt til å bruke? Hvis dere skal ha blomster da?

*rådvill*

Siden det er påske nå snart kjøpte deg ferdig sammensatte kurver på Plantasjen. Det var blå og gule blomster [;)] 

Vi har valgt grønt som tema farve i dåpen (lys, servietter ol.), men blomstene blir krem farvede.

Svigermor ordner alt for oss[:D]
-håper det blir bra[&:] 

Høres kjempe fint ut [;)][:)]

Jeg skal pynte i lyseblått, så bordet blir kun hvitt og lyseblått, blir evt hvite blomster da, med noe blått pynt på eller noe.

Tenkte kasnkje jeg kunne plukke hvitveis, for hvitveisen har sikkert kommet hvis dette været fortsetter, men jeg har ikke tid til å plukke dem selv rett før dåpen, og jeg får nok ingen andre til å plukke for meg.. [X(] Er jo snakk om noen buketter da..

Nei, jeg finner vel ut av det.

Hadde dåp i går vi og vi brukte hvite sant paulia med blå kanter.
Ikke lett å finne blomster nei...

ORIGINAL: Jenta-83

Hadde dåp i går vi og vi brukte hvite sant paulia med blå kanter.
Ikke lett å finne blomster nei...

Har du bilde??

Hvite blomster med noe blå pynt oppi [:)]

vi hadde høye vaser med en cala-lilje i hver...veldig fint og enkelt...

Back
Topp