*Susseline*
Forelsket i forumet
Hvordan finner en ut om en er blitt det??????
Håper på svar, for dette lurer jeg på i dag[8D]
Håper på svar, for dette lurer jeg på i dag[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: thejohan
ORIGINAL: SivK
Du kan jo sjekke hvem som har deg på msnlista si.
Gå på Verktøy -> Instillinger -> Personvern -> Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin.
Tror ikke man kan sjekke om noen har blokket en. Men man merker jo om det er en person som ALDRI er på osv.
Jooooda! [:)]
Men jeg husker bare ikke hva du skal trykke på..
Tror det er noe med at du kan høyreklikke på navnet når du er inne på "tillatelseslista" og utifra det skal du kunne se hvem som har blokka deg...[8|]
Gå på Verktøy -> Instillinger -> Personvern -> Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin.
Tror ikke man kan sjekke om noen har blokket en. Men man merker jo om det er en person som ALDRI er på osv.
ORIGINAL: *Susseline*
Jooooda! [:)]
Men jeg husker bare ikke hva du skal trykke på..
Tror det er noe med at du kan høyreklikke på navnet når du er inne på "tillatelseslista" og utifra det skal du kunne se hvem som har blokka deg...[8|]
Nei..det gikk ikke.........[8|]
Hmmm..spennede dette hehe[:D] håper vi finner ut av det[8D]
Nå fant jeg det ut..
Jeg sjekka en som jeg vet har blokkert meg, og da fikk jeg opp disse alternativene (etter å ha høyreklikket på navnet)
Hjelp
Legg til i kontakter
Flytt til blokkeringsliste
Slett
Vis info
Så sjekka jeg ei som jeg sitter å snakker med nå, og da fikk jeg opp disse alternativene:
Hjelp
Legg til i kontakter --------> Denne gikk ikke ann å trykke på
Flytt til blokkeringsliste
Slett-------> Denne gikk ikke ann å trykke på
Vis info
ORIGINAL: Princess_Mel
Hvis du laster ned aMSN så kommer det opp hvem som har slettet deg fra listen sin og hvem som har blokket deg
På tillatelseslista! [:)]
Nå fikk jeg til å ta printscreen..
Sånn ser det ut i utg.pkt:
Er det samme opplegget du ser?
ORIGINAL: Lonamor
nei,samma om en er blokka eller ikkje blokka.. en kan slette alle kontakter uansett[8D]