Blokket på msn??

man kunne sjekke det før på biip.no

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: SivK

Du kan jo sjekke hvem som har deg på msnlista si. 
Gå på Verktøy -> Instillinger -> Personvern -> Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin.

Tror ikke man kan sjekke om noen har blokket en. Men man merker jo om det er en person som ALDRI er på osv.

Jooooda! [:)]

Men jeg husker bare ikke hva du skal trykke på..

Tror det er noe med at du kan høyreklikke på navnet når du er inne på "tillatelseslista" og utifra det skal du kunne se hvem som har blokka deg...[8|]

Nei..det gikk ikke.........[8|]

Hmmm..spennede dette hehe[:D] håper vi finner ut av det[8D]

Gå på Verktøy -> Instillinger -> Personvern -> Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin.

Tror ikke man kan sjekke om noen har blokket en. Men man merker jo om det er en person som ALDRI er på osv.

Takk for svar, da vet jeg ihverfall hvem jeg er hos[:)]

Hvis du laster ned aMSN så kommer det opp hvem som har slettet deg fra listen sin og hvem som har blokket deg

ORIGINAL: *Susseline*

Jooooda! [:)]

Men jeg husker bare ikke hva du skal trykke på..

Tror det er noe med at du kan høyreklikke på navnet når du er inne på "tillatelseslista" og utifra det skal du kunne se hvem som har blokka deg...[8|]

Nei..det gikk ikke.........[8|]

Hmmm..spennede dette hehe[:D] håper vi finner ut av det[8D]

Nå fant jeg det ut..

Jeg sjekka en som jeg vet har blokkert meg, og da fikk jeg opp disse alternativene (etter å ha høyreklikket på navnet)

Hjelp
Legg til i kontakter
Flytt til blokkeringsliste
Slett
Vis info

Så sjekka jeg ei som jeg sitter å snakker med nå, og da fikk jeg opp disse alternativene:

Hjelp
Legg til i kontakter --------> Denne gikk ikke ann å trykke på
Flytt til blokkeringsliste
Slett-------> Denne gikk ikke ann å trykke på
Vis info

Nei, dette stemmer ikke.[&:]

Jeg prøvd mine kontakter nå....dette er ikke riktig..dessverre....

Ååååå, jeg og anna ei prøvde nå...
Fra hvor tok du navnene..msn lista(hovedsiden) eller den på tillatesllista?

Jeg får ikke alle de alternativene som du har heller jeg skjønner du?

Ja, prøve en gang til da[:)]

ORIGINAL: Princess_Mel

Hvis du laster ned aMSN så kommer det opp hvem som har slettet deg fra listen sin og hvem som har blokket deg

Aldri hørt om før[8|] Er et vanlig msn eller??

Noen som har det her?

På tillatelseslista! [:)]

Jeg har mange på den lista som jeg allerede har sletta, men de er på den lista alikevell...[8|] Hvorfor det, nå jeg har sletta de sliksom??

Men de jeg har sletta får jeg sånn du forteller om, men ingen av de jeg har på  MSNvinduet mitt...

Skjønner du? Derfor jeg ikke får dette til å stemme.....

I en annen boks..jaja..nei vi har vel forskjellig versjon av MSN..derfor det er ulikt....

Men takk for at du prøvde å hjelpe meg da[:)]

Nå fikk jeg til å ta printscreen..

Sånn ser det ut i utg.pkt:

Er det samme opplegget du ser?

De som er sletta eller ikke er i den første boksen. De blokkerte i den andre.
Så ganske likt sånn ja.

Men jeg kan ikke finne ut om de har blokkert meg nei....

Får også opp legg til på de jeg har sletta..som fortsatt ligger der.

gå inn på verktøy - alternativer - personvern - tillatelseslista - trykk på den personen du lura på

hvis den personen har blokka d så ska d gå ant å trykke på slett når du høyreklikke... hvis dem ikkje har blokka d så går d ikkje ant å slette....

Nei, dette stemmer ikke assa!!!!

Nå har jeg prøvd sammen med ei venninne nå, vi har blokkert hverandre
Og det ser likt ut om jeg gjør det når hun har blokkert meg og når hun ikke har gjort d.......

nei,samma om en er blokka eller ikkje blokka.. en kan slette alle kontakter uansett[8D]

ORIGINAL: Lonamor

nei,samma om en er blokka eller ikkje blokka.. en kan slette alle kontakter uansett[8D]

ikkje hos me hvertfall... kan slette kun dem har blokka me... om i blokke nokken så havne dem i blokkeringslista ved siden av.. om dem da ikkje har sletta el blokka me så får ikkje i sletta dem derfra.... da bli dem liggendes der...

Back
Topp