Blogspot og innlogging..

nuttis

Elsker forumet
noen som har blogg der?Kan dere logge inn?Kom inn før i dag,men nå går det ikke[:@]

Får opp dette i opera nettleseren

Du prøvde å gå til adressen http://www.blogger.com/, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden.

Sikker forbindelse: alvorlig feil (552)

https://www.blogger.com/start?pli=1&auth=DQAAAG4AAAD63SO69uRLoRvshb8uUBz1yrYTqRye9kWEisIsEJrjpyqsInO_vM6OkG4AtYkT97V2qKj4P-XtTI9K0FD8wQv2r0cXdpmcroYbG_UWyMgfHp7sS_GlLSWqMT8zh09xQIh6zn4hAKC41C2zCvtQtyfX

Opera kunne ikke koble til tjeneren. Tjeneren bruker kanskje den ikke støttete SSL2-protokollen, som ikke regnes for trygg nok til sikker kommunikasjon. Eieren av nettstedet bør oppgradere til TLS 1.0 eller nyere.
Kontroller at Internett-forbindelsen din er aktiv og se etter om andre programmer som trenger den samme forbindelsen virker.

Går ikke i internet explorer heller....

Hjelp!!

prøver igjen

Hva med å prøve å skrive blogspot.com, da blir du videreformidlet til blogger.com, fikk det opp her, klarte fint å logge inn.

kommer ikke inn der heller.
Var inne i går på dagen,men plutselig gikk det ikke mer.
Prøvd en annen data vi har,men gikk heller ikke.
Brukt 3 forskjellige nettlesere uten hell.
Slettet cookies.
venninna mi kom inn på mitt passord hjemme på sin data.
går ikke logge på gogglekontoen mer helle nå...gikk i stad.

Hva f... skjer a?

ORIGINAL: ellaumbrella

Hva med å prøve å skrive blogspot.com, da blir du videreformidlet til blogger.com, fikk det opp her, klarte fint å logge inn.

Har ikke noe problem med å logge inn.

Det har jeg,blææææææææææææææææh...og skjønner ingenting,for andre kommer inn på mitt passord på en annen data.

Kjører firefox jeg da, men burde jo ikke spille noen rolle egentlig det da[&:]

prøvd firefox,opera og explorer

¤%!#&!#¤&!#%!"#%§

kommer ikke inn på blogspot,prøvde å lage ny konto,går ikke det heller.Faen,nå klikker det snart her..

kommer kunn inn på bloggen sånn alle kan se den,men kan ikke logge inn.

Back
Topp