L linzzy27 Glad i forumet 3 Feb 2011 #1 http://mammatilamelia.blogg.no/ [:(][:(][:(] første gang jeg gråter av en blogg
Tusso86 Elsker forumet 3 Feb 2011 #2 Klarte ikke lese så mye jeg[:(] Synes slikt er så trist å lese[:(] Tar så synd i familier så må gå igjennom slikt[:(]
Klarte ikke lese så mye jeg[:(] Synes slikt er så trist å lese[:(] Tar så synd i familier så må gå igjennom slikt[:(]
Kakegakk Glad i forumet 3 Feb 2011 #3 Orker ikke leste noe trist nå, men skal sjekke innom senere. [:o]
L linzzy27 Glad i forumet 3 Feb 2011 #4 Synes det onkelen gjorde for denne jenta hva utrolig rørende.
Tusso86 Elsker forumet 3 Feb 2011 #5 ORIGINAL: linzzy27 Synes det onkelen gjorde for denne jenta hva utrolig rørende. Ja det leste jeg, ble helt rør og på gråten av å lese det!
ORIGINAL: linzzy27 Synes det onkelen gjorde for denne jenta hva utrolig rørende. Ja det leste jeg, ble helt rør og på gråten av å lese det!
lillefot Elsker forumet 3 Feb 2011 #6 tøff lesing.. [:o][:o] tårene trillet her og.. så urettferdig.. [:o][:o]