Blogging

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Lurer rett og slett på om det er noen av dere som blogger? Liker å lese blogger jeg, syns det er et fint tidsfordriv når man ikke orker annet enn å sitte i sofan :) Spesielt disse mammabloggene er greie å lese for tiden ;)

lillemirakelet.blogg.no

lillemirakelet.blogg.no

er det din blogg? Jeg studerer også til å bli førskolelærer i Stavanger, men jeg skal i gang med andre året nå og tar det deltid :)

er det din blogg? Jeg studerer også til å bli førskolelærer i Stavanger, men jeg skal i gang med andre året nå og tar det deltid :)

Det er min Blogg ja :D
åå det er et så gøy studie :D 2 året er nokså hardt må jeg ærlig innrømme! tungt stoff og mange vanskelige eksamener. når skal du ha?

Det er min Blogg ja :D
åå det er et så gøy studie :D 2 året er nokså hardt må jeg ærlig innrømme! tungt stoff og mange vanskelige eksamener. når skal du ha?

Ja gruer meg litt for i år... Men siden det er deltid er det "bare" 75% studie i året heldigvis! Men veldig kjekt studie ja! Har lært så vanvittig mye allerede! Skal ha Ped. norsk, forming og matte i år! Jeg har termin 2. Desember og venter ei lita jente! Tar du permisjon fra studie eller fortsetter du? Jeg kommer tvil å fortsette. Permisjon er jo umulig siden vi er siste kullet som tar færskolelærerutdanninga... Fra i høst av begynner jo barnehagelærer i stede for! Mennenes det skal nok gå på et vis ;)

Ja gruer meg litt for i år... Men siden det er deltid er det "bare" 75% studie i året heldigvis! Men veldig kjekt studie ja! Har lært så vanvittig mye allerede! Skal ha Ped. norsk, forming og matte i år! Jeg har termin 2. Desember og venter ei lita jente! Tar du permisjon fra studie eller fortsetter du? Jeg kommer tvil å fortsette. Permisjon er jo umulig siden vi er siste kullet som tar færskolelærerutdanninga... Fra i høst av begynner jo barnehagelærer i stede for! Mennenes det skal nok gå på et vis ;)

ja jeg tar permisjon! har jo bare fordypningsfag igjen på vårsemesteret i år, men er obligatorisk undervisning og gubben jobber offshore så har ikke mulighet for å gå det semesteret. OFF norsk er skitt vanskelig!! og så ekstremt dølle lærere.... men Forming er nokså ok :-D

Oh, da skal jeg sjekke ut disse jeg da. Trenger lesestoff! Har jo forøvrig blogg jeg og; miniogmeg.wordpress.com.

Back
Topp