Blogger

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har virkelig funnet trøst i bloggen min etter at vi mistet Gabriel. det gjør så godt å skrive ned tanker og følelser, ddt er liksom det jeg kan! I går postet jeg et innlegg om hvordan det er at en av mine nærmeste venninner er gravid med termin om kun en mnd, og jeg fikk utrolig mange tilbakemeldinger. Da føler jeg virkelig på at det er godt å høre at folk bryr seg og at de i det hele tatt gidder å lese. Sånt varmer i denne tiden <3
 
Trist å høre om Gabriel. Ønsker deg det aller beste.

Jeg kjønner hva du mener. Jeg skriver blogg inne på mammanett, og innlegget om da glede ble snudd til sorg var mest lest i september...! Jeg har skrevet litt gjennom de siste 4 ukene, og det er ren terapi å kunne skrive ned tanker og følelser.

Håper du får en god helg. :)
 
Trist å høre om Gabriel. Ønsker deg det aller beste.

Jeg kjønner hva du mener. Jeg skriver blogg inne på mammanett, og innlegget om da glede ble snudd til sorg var mest lest i september...! Jeg har skrevet litt gjennom de siste 4 ukene, og det er ren terapi å kunne skrive ned tanker og følelser.

Håper du får en god helg. :)
Ja det er helt sant! Rart hvor mye det hjelper, men godt er det <3
 
Ja det er helt sant! Rart hvor mye det hjelper, men godt er det <3

Klarte å komme bort i en av ratingene, det var ikke meningen! Så hvis det kommer opp varsel om at jeg har ratet kommentaren, så beklager jeg!
 
Back
Topp