Blogger

frustubbis

*Stolt mamma*
Augustmødrene 2014
Jeg bare lurer på hvem her inne er det som har blogg? og hva heter bloggen?

Jeg kan begynne:

Jeg har en blogg som jeg skriver om egentlig alt mulig. Mye oppskrifter men også hva hverdagen bringer!

Min adresse er: frustubbis.no

Har ingen blogg, men veldig lyst til å starte en :)

Har ingen blogg, men veldig lyst til å starte en :)

Jeg syns det er veldig morro, men har gått litt i perioder før! Men nå kommer det jo til å være masse å skrive om fremover!:) Er nesten litt terapi og skrive slikt inni mellom!

Jeg har men har ikke skrevet noe der på lenge. Tenkte å kanskje begynne igjen nå når jeg er gravid igjen. Det er mest for at familie skal kunne følge med hvordan vi har det siden jeg er sunnmøring og gubben finnmarking, så er familiene våres på helt forskjellige steder.

Jeg har også lyst på blogg, driver og lager og fermenterer og tester ut mye ulik mat, spiser en blanding av paleo og tradisjonskost, det er jo veldig praktisk for ens egen del å ha alle oppskriftene samlet på et sted :p Problemet er bare at jeg ikke har tid, jobber hele dagen også hjem å lage middag og stelle minsten til 1930 ca, etter det så er det så innmari mye som må gjøres i huset, enda det er 6 mnd siden vi flyttet inn :p

Kjempefin blogg du hadde fru_endelig :)

Takk for det!:)

Jeg hadde en blogg jeg startet etter lille døde, for å få ned alt som samlet seg i hodet :) er sluttet nå, men var veldig gøy :D

Her er min blogg, prøvebloggen som ganske brått ble til en gravidblogg :)

Ikke noe negativt trådene, fått meldinger på samtale, noen velmente "ikke for å skemme deg, MEN...." meldinger... :rolleyes: kom litt dårlig frem i innlegget kanskje.

Back
Topp