Blogger?

JPSK

Elsker forumet
Noen som blogger eller har tips til noen kjekke? :)

Fotballfruen.no
Mariannebeate.com

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg blogger :) Bloggen har fungert som en info-side til venner, familie - og andre som har hatt lyst til å lese om prøverørsprosessen vi har vært i. Jeg har ikke daglige innlegg, men skriver når det er noe å skrive om, for å si det slik :)

http://ivfstory.blogg.no/

Jeg har sansen for henne:) og så er det ekstra kjekt nå når hun er gravid:)

Termin 09.februar med første frøet:)
Jeg underholdes også av henne på en positiv måte. ;) Spent på om hun er like "dollete" når ungen er et par år. :p

Synest nettavisene var slemme når de laget artikkel om hvor liten magen hennes var i femte måned. :(

Jeg underholdes også av henne på en positiv måte. ;) Spent på om hun er like "dollete" når ungen er et par år. :p

Synest nettavisene var slemme når de laget artikkel om hvor liten magen hennes var i femte måned. :(
Ja blir spennende å se heheh:) blir gøy å se når hun får mer mage:) hun kommer nok til å bli slående vakker:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Fotballfruen.no
Mariannebeate.com

Termin 9. februar med første frøet:)

Mariannebeate.com er veldig bra, den leser jeg også, mange gode tips til babyutstyr..Jeg ble helt forelsket i det stellebordet hun har, selv om det er veldig dyrt :)

Noen som vet om noen gravid-blogger som er bra? :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Jeg blogger om alt fra interiør, mat, klær, prosjekter i leiligheten osv, etterhvert når vi har vært på oul kommer jeg til å blogge om graviditeten og min tilværelse som førstegangs mamma :) Jeg kommer til å legge ut anbefalinger når det kommer til utstyr, klær osv. Har ganske mange i familien som kommer til å strikke, så kommer gjerne til å legge ut litt strikke oppskrifter osv :) Men ingenting er offentliggjort enda så venter med å begynne å blogge om graviditetem når jeg har kommet litt lengre på vei :)
http://giskeslilleverden.blogg.no/

Jeg blogger også, men legger den ikke ut på åpent forum. Ønsker å være mer anonym her på åpent.

Kan dele den på skjult om det skulle være interesse for det.
Skal være mest interiør, men også mat og foto. I sommer har den ikke vært prioritert, men tenker den tar seg opp nå. Fått tilbake lysten til å blogge.

Termin 1.februar 2014

Back
Topp