Blogger du? Leser du blogger?

Jeg har blogget i perioder, på turkistliv.blogg.no
Blogger ikke noe særlig nå lenger, men har veldig lyst å få litt fart i den igjen... Men det tar veldig mye energi for meg å blogge kjenner jeg.

Det tar energi Det tar tid men det er litt gøy. Jeg skulle gjerne fått liv i min. Men. Vi får se. Jeg har nå prøvd Bare for meg selv. Ingen lesere egentlig. Kjekkere mer kommentarer men. Ja. Det er noe med at jeg bare har litt behov for å skrive, men samtidig ikke egentlig noe å skrive om Som gjør at det hele blir litt vanskelig.
 
Det tar energi Det tar tid men det er litt gøy. Jeg skulle gjerne fått liv i min. Men. Vi får se. Jeg har nå prøvd Bare for meg selv. Ingen lesere egentlig. Kjekkere mer kommentarer men. Ja. Det er noe med at jeg bare har litt behov for å skrive, men samtidig ikke egentlig noe å skrive om Som gjør at det hele blir litt vanskelig.

Skjønner. Tar veldig mye emosjonelllt energi fra meg, blogget en del om det å miste et barn og slikt. Det tar mye energi. Har hatt veldig mange lesere faktisk når jeg har vært aktiv... Men jeg føler jeg må ha mer overskudd og energi for å få det til å gå rundt.
 
Jeg har blogget i perioder, på turkistliv.blogg.no
Blogger ikke noe særlig nå lenger, men har veldig lyst å få litt fart i den igjen... Men det tar veldig mye energi for meg å blogge kjenner jeg.
Jeg måtte inn og kikke litt på bloggen, og innbiller meg at jeg har lest en artikkel om dere og tapet av deres lille gutt, kan det stemme? :Heartred
Jeg sitter her og leser mens tårene står i øynene av det du skriver, du skriver så godt! Og så sterk du har måtte være :Heartred:Heartred
 
Jeg måtte inn og kikke litt på bloggen, og innbiller meg at jeg har lest en artikkel om dere og tapet av deres lille gutt, kan det stemme? :Heartred
Jeg sitter her og leser mens tårene står i øynene av det du skriver, du skriver så godt! Og så sterk du har måtte være :Heartred:Heartred
Har vært i Se og hør, VG, Kvinneguiden og litt diverse annet, så det kan sikkert stemme ja :)
Tusen takk for det, det varmer veldig å høre :Heartred:Heartred
 
Har vært i Se og hør, VG, Kvinneguiden og litt diverse annet, så det kan sikkert stemme ja :)
Tusen takk for det, det varmer veldig å høre :Heartred:Heartred
Jeg har også tittet innom bloggen og det aner meg at våre veier har krysset ved et par anledninger uten at jeg egentlig kjenner deg likevel. (vi har nøk døtre som har danset sammen på barnedans og nå synger i Amme kor?) Og jeg kjente ikke til denne historien knyttet mot deg men den gjør på et vis enda mer inntrykk nå. Jeg har nok også lest den i en av de overstående kilder før og slikt går alltid innpå meg.

Det er sårt og det er vondt og du skriver sterkt og godt.

Jeg har aldri hatt sånne seriøse og tunge ting å blogge om. Det er jo noe som treffer mange og er viktig

Jeg skriver bare overfladisk jeg. Om alt og ingenting. Egentlig. Om meg og mitt og det jeg strikker og det jeg gjør.

Edit: ikke meninga å være stalker altså. Å si at jeg tror jeg vet hvem du er uten å si hvem jeg er. Den andre som hadde med småsøsken på barnedans
 
Last edited:
Jeg har også tittet innom bloggen og det aner meg at våre veier har krysset ved et par anledninger uten at jeg egentlig kjenner deg likevel. (vi har nøk døtre som har danset sammen på barnedans og nå synger i Amme kor?) Og jeg kjente ikke til denne historien knyttet mot deg men den gjør på et vis enda mer inntrykk nå. Jeg har nok også lest den i en av de overstående kilder før og slikt går alltid innpå meg.

Det er sårt og det er vondt og du skriver sterkt og godt.

Jeg har aldri hatt sånne seriøse og tunge ting å blogge om. Det er jo noe som treffer mange og er viktig

Jeg skriver bare overfladisk jeg. Om alt og ingenting. Egentlig. Om meg og mitt og det jeg strikker og det jeg gjør.

Edit: ikke meninga å være stalker altså. Å si at jeg tror jeg vet hvem du er uten å si hvem jeg er. Den andre som hadde med småsøsken på barnedans

Det må nesten være meg, ja! Litt skummelt når folk i "det virkelige livet" kjenner meg igjen :p Men det er vel ikke helt anonymt når jeg linker til bloggen min, så. Da ser man at jeg er babyverden avhengig også:laughing002

Ja, grunnen til at jeg har skrevet en del er fordi det føles litt "viktig" å snakke om slikt. Og for å prøve å hjelpe folk som dessverre opplever det samme.
Synes det er veldig kjekt å lese om overfladiske ting jeg, det er noe fint med å lese om bare helt vanlige folk slik som seg selv.

Jeg tror ikke jeg husker deg direkte (kanskje vagt), men jeg husker ei jente som krabba rundt og var veldig glad i å krype ut i gangen for å stikke av :p Ca på Mikkel sin alder, sikkert noen mnd eldre. Så regner med at du muligens er moren til den søte krabaten :love017
 
Det må nesten være meg, ja! Litt skummelt når folk i "det virkelige livet" kjenner meg igjen :p Men det er vel ikke helt anonymt når jeg linker til bloggen min, så. Da ser man at jeg er babyverden avhengig også:laughing002

Ja, grunnen til at jeg har skrevet en del er fordi det føles litt "viktig" å snakke om slikt. Og for å prøve å hjelpe folk som dessverre opplever det samme.
Synes det er veldig kjekt å lese om overfladiske ting jeg, det er noe fint med å lese om bare helt vanlige folk slik som seg selv.

Jeg tror ikke jeg husker deg direkte (kanskje vagt), men jeg husker ei jente som krabba rundt og var veldig glad i å krype ut i gangen for å stikke av :p Ca på Mikkel sin alder, sikkert noen mnd eldre. Så regner med at du muligens er moren til den søte krabaten :love017
Litt skummelt når noen kjenner en igjen ja. Men der stemmer det, ei jente født i desember 2015 som likte å stikke av uti gangen. Jeg tilbrakte nok det meste av tiden jeg ikke løp etter henne med å skravle med min svigerinne som også satt der og derved ikke så sosial med andre, litt sånn sjenert av meg er jeg og ikke så lett å skravle med andre annet enn.... Babyverden avhengig ja...

Viktig å skrive om sånn du har gjort rett og slett fordi jeg tror både de som opplever det har godt av å kunne lese og vi som er så heldige å slippe kan få et lite innblikk. Men veldig, veldig sterkt av deg å dele.. Sårt og vondt å lese. Men godt skrevet
 
Min helt kjedelige og hverdagslige blogg uten spennede tema finner den som måtte ville på tara-malama.blogspot.com forresten. Sånn at jeg ikke bare snoker i andres uten å dele. Ikke at jeg tror mange har glede av å lese den men det er nå så.
 
Litt skummelt når noen kjenner en igjen ja. Men der stemmer det, ei jente født i desember 2015 som likte å stikke av uti gangen. Jeg tilbrakte nok det meste av tiden jeg ikke løp etter henne med å skravle med min svigerinne som også satt der og derved ikke så sosial med andre, litt sånn sjenert av meg er jeg og ikke så lett å skravle med andre annet enn.... Babyverden avhengig ja...

Viktig å skrive om sånn du har gjort rett og slett fordi jeg tror både de som opplever det har godt av å kunne lese og vi som er så heldige å slippe kan få et lite innblikk. Men veldig, veldig sterkt av deg å dele.. Sårt og vondt å lese. Men godt skrevet

Haha, ja, en føler seg så anonym her inne, så blir litt skipla når noen plutselig vet hvem jeg er :p Men ja, da husker jeg hvor du har meg ifra. Jeg tilbrakte mesteparten av tiden med å ikke prate med noen, så kan ikke skryte på meg å være så sosial selv. Litt ironisk siden jeg er ganske skravlete her inne for eksempel :p

Takk for at du liker det jeg har skrevet :)
Har snoket litt på bloggen din også, og den var kjekk å se.
Jeg er veldig glad i håndarbeid, så kjekt å se strikking. Strikker ikke selv, men jeg syr en del :)
Har ikke tålmodighet til å strikke, så jeg syr fordi jeg ser fremgangen raskere om det gir noen mening :p
Men har alltid ønsket at jeg hadde tålmodighet til å strikke, og håper at jeg klarer å få ro til det snart.
Ser du også har begynt å tenke på jula. Bra jeg ikke er den eneste!
Tenkte å prøve å sy en del julegaver til tantebarn, men spørs om jeg får tid
 
Jul ja Jeg gleder meg til jul. Får se om jeg har kapasitet til å strikke noe julegaver. Sy klarer jeg ikke Jeg har prøvd men jeg må øve mer før der går lett og det finner jeg ikke tid til. Så jeg strikker. Det kan jeg. Det ligger i sofaen så det e rett å strikke noen pinner når jeg setter meg ned for kvelden.

Desverre går det tregt med det også Det skjer så mye. Sånnsett har jeg ikke tid til å blogge heller Men jeg har på en måte lyst og har lyst å følge og lese andre. Vanlige folk
 
Leser ikke hver dag, men hver uke i alle fall :) Holder meg til noen få... Noen av de har jeg fulgt i mange år.

Linda Stuhaug (oppskrifter), Trine (oppskrifter), Caroline Berg Eriksen (diverse inspirasjon) og Maren Erdvik (trening og litt diverse).
 
Jeg følger forøvrig ingen store bloggere, vil ikke gi de klikk
De store følger ikke jeg heller. Hender jeg faller innom. Men i hovedsak unngår jeg dem og du skal ikke se bort fra at det kan bli mer aktivt fremover slik du sier ja.

Og heller aktivt følge "vanlige" jeg finner!
 
Aldri blogget.
Leser noen få blogger , men synes ikke det er mange jeg kan `kjenne ` meg igjen i så ingen favoritter akkuratt :p
 
Jeg fulgte én blogg tidligere, til regine stokke "face your fear". Hun var kreftsyk og skrev mye om sin hverdag, den er utrolig rørende og sterk å lese, syns jeg :Heartred
 
Blogger ikke. Titter innom noen vlogger (YouTube) daglig, med graviditet som tema.
 
Back
Topp