Blogg

Det skal vel godt gjøres å skille seg ut i bloggverdenen nå, skriv om noe du interesserer deg for. Om du skriver bra og inspirerende, tar fine bilder og har et kult design så kan det jo være det blir suksess :)

Det skal vel godt gjøres å skille seg ut i bloggverdenen nå, skriv om noe du interesserer deg for. Om du skriver bra og inspirerende, tar fine bilder og har et kult design så kan det jo være det blir suksess :)
Ja jeg har vurdert en briget jones type blogg.. jeg ønsker å blottlegge livet mitt fullstendig og virkelig få mennesker til å le,gråte og tenke :) Vi får se va jeg får til ;)

Helt ærlig (no offense): Nei. Ingenting er spesielt med denne historien og det finnes altfor mange blogger om det allerede, men om dette er noe du ønsker så må du jo for all del gjøre det :)

Btw, du har en god del skrivefeil. Ikke for å være pirkete, men det er slike ting som fort gjør at jeg ikke gidder å lese en blogg.

En vellykket blogg for meg bør ha gode, interessante og morsomme tekster, fint og ryddig design og relevante bilder.

Nei denne historien er det ikke noe spesielt med. Denne historien er bare litt kort om meg og hvordan jeg har det :) Skjønner hva du mener :) Det er helt greit å være pirkete,konstruktiv kritikk ;) Har mye skrivefeil,sliter litt med slike ting. Litt lettere når jeg skriver ting på pc og ikke tlf. Fint og ryddig design og relevante bilder skal jeg få til :) Takk for ærlig svar :)

Nei denne historien er det ikke noe spesielt med. Denne historien er bare litt kort om meg og hvordan jeg har det :) Skjønner hva du mener :) Det er helt greit å være pirkete,konstruktiv kritikk ;) Har mye skrivefeil,sliter litt med slike ting. Litt lettere når jeg skriver ting på pc og ikke tlf. Fint og ryddig design og relevante bilder skal jeg få til :) Takk for ærlig svar :)
Ser at svaret mitt kanskje kunne virke litt kvast, men er ikke ment slik. Siden du var ute etter meninger ville jeg bare gi min ærlige mening som konstruktiv kritikk angående hva hvertfall jeg ser etter på en blogg :)

Om du har problemer med rettskriving kan det være lurt å først skrive blogginnleggene dine i et dokument med rettskrivingsprogram på data og deretter kopiere og lime det inn på bloggen.

Svaret ditt var helt greit :) Ja jeg hadde startet med å skrive i et rettskrivingsprogram :) Om ikke bloggen min hadde vært super populær så hadde hvertfall noen lest det,og da er jeg mer enn fornøyd :)

Back
Topp