Blogg

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Har dere blogg?:) har nettopp laget selv, men er ikke så teknisk av meg! Hvordan får dere slik fin bakgrunn osv?:)

Jeg vet kun hvordan det fungerer på eget domene, og ikke hvordan det er når man har den på disse gratistjenestene. Men det handler vel bare om å redigere inne på admin-panelet. Hvilken type blogg er det? Wordpress? Eller har du den på feks blogg.no eller no?

Jeg har en slik bakgrunn, se link i signaturen. Bruker blogger med .blogspot.com 

Jeg har henta bakgrunn på The Cutest Blog on The Block- trykk på logoen til venstre

Koden du finner på f.eks TCBOTB limer du inn i en gadget som du legger til i menyen. Dette skal være en HTML/Javascript gadget.

Hvis du ikke får det til så kan jeg evt hjelpe deg etter halv seks idag, så skal jeg hente ungene i barnehagen.

Frøken Hege skrev:

Jeg har en slik bakgrunn, se link i signaturen. Bruker blogger med .blogspot.com 

Jeg har henta bakgrunn på The Cutest Blog on The Block- trykk på logoen til venstre

Koden du finner på f.eks TCBOTB limer du inn i en gadget som du legger til i menyen. Dette skal være en HTML/Javascript gadget.

Hvis du ikke får det til så kan jeg evt hjelpe deg etter halv seks idag, så skal jeg hente ungene i barnehagen.

Takk for tips, da skal jeg prøve meg litt:))

Back
Topp