Blogg

trottisen

Forelsket i forumet
Er det noen her som blogger eller? Jeg blogget endel før, men nå som været er varmere og finere så har bloggingen uteblitt.. Skal ta meg sammen og blogge mer etterhvert, men det er endel kjente som leser bloggen, så jeg venter litt med å skrive om graviditeten. [:)]

Idadine´s blogg!

Så søt du er [:D] Så videobloggen din [:)]
Jeg blogget maaaasse før. Men har ikke blogget på mange måneder nå.

Ja, har blogg, men har en pause fremover, og så vil eg vente med å fortsette til 5 august. Da skal eg nemlig på 3D ultralyd :-D

Jeg har blogg som har fått ny kategori! =D

http://savira.blogg.no/

Jeg fortsetter nok bloggen når graviditeten er offisiell tenker jeg. Kanskje jeg skal lage en anonym en der jeg avslører hvem jeg er etter 3. mnd? hmm. Vurdering. :p

Jeg leser mange blogger på blogg.no og en av mine favorittblogger er denne bloggen. Bloggen handler om ei ung jente som fødte en gutt med downs syndrom i 2009. Fantastisk fin blogg! [:)]

Jeg syntes det er kjempegøy å lese tilbake fra jeg var gravid første gangen, og kommer nok til å skrive om graviditeten nå og. Det er sprøtt hvor fort man "glemmer" ting. En anonym blogg, som man "flytter" over til sin egen blogg etterhvert er jo kjempe lurt hvis man ikke vil at alle skal vite at du er gravid! [;)]

www.istappen.blogg.no

Det er min anonyme gravid/mammablogg [:)]
Prøver å skrive hverdag, men er ikke bestandig det funker!

Jeg blogger, men den nevner ikke graviditeten før det er offentliggjort.

Regner  med å gjøre det om noen uker, så da tar jeg en oppsummering av de første ukene tenker jeg.

Eg blogger, mest om håndarbeid og slikt, men etterkvart kjem det nok snikande litt baby-relatert også.  Har ikkje sagt ifrå til alle endå, og kjem nok til å vente til det har gått 3. mnd.

Bloggen min: HusmorNom

ORIGINAL: Nommiz

Eg blogger, mest om håndarbeid og slikt, men etterkvart kjem det nok snikande litt baby-relatert også.  Har ikkje sagt ifrå til alle endå, og kjem nok til å vente til det har gått 3. mnd.

Bloggen min: HusmorNom

Så flink du er! Skulle ønske jeg kunne strikke sånn...

Takk skal du ha! [:)]

Det er berre til å sette i gang. Begynn med skjerf, pulsvarmere og slikt, og så lærer du meir etter kvart!

Eg er så heldig at eg går på strikkekafè kvar tirsdag, og det har lært meg MASSE!!

ORIGINAL: Ida Adine

Jeg leser mange blogger på blogg.no og en av mine favorittblogger er denne bloggen. Bloggen handler om ei ung jente som fødte en gutt med downs syndrom i 2009. Fantastisk fin blogg! [:)]

jeg er også fast leser av den bloggen! For noen herlige bilder av lille Daniel!!

Er ikke Laguna (vet ikke hva hun heter på ordentlig jeg, men hun som skriver bloggen da..) her inne?
Mener å huske å ha sett innlegg fra henne på "før svangerskapet".... hmm..

Kathrine heter hun. Aner ikke om hun er her inne... 

joda. hun var det.. måtte skjekke.. heter Laguna her også! :)

Back
Topp