Blogg tips for nybegynnere?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Kan du se FØLG knappen inne på bloggen min øverst til venstre? Eller har jeg ikke sånn knapp? litt dumt å ikke ha..hehe..

Har en gammel blogg jeg aldri startet skikkelig på men har nå lyst til å begynne igjen har styra og ordna og lagt ut noen innlegg.. Noen som har noen tips for å få en bra blogg og følgere + besøkende? hehe

Følger gjerne andre sine også jeg

Link til min under signatur..hehe

3høstskatter skrev:
bli følgere av blogger komenter andre sine blogger, oppdater ofte... 

Det burde gjøre susen ja:) Tror det har størst effekt!
Ha innlegg som ikke bare er totalt svada.
Lag en give away, da kan du få litt reklame for bloggen din hos andre blogger.
Hvis du blogger om noe som kan kategorisere bloggen din til å passe inne hos NIB (norske interiørblogger) kan du fort få masse ekstra lesere.

Fin blogg du har (måtte jo inn å titte;))
Men jeg så ikke noe sted at man kunne legge seg til som følger... Så hvis du vil ha følgere må den "boksen" på plass.

Har en masse følgere på hobbybloggen min... matbloggen min er det bare lesere og ingen kommentarer og ingen følgere. Men den er helt ny da.... Har ikke vært noe aktiv annet enn å legge ut innlegg foreløpig. Men tips kan være å spørre om andre blogger med samme tema vil linke til deg f.eks.

*LillMi* skrev:
Fin blogg du har (måtte jo inn å titte;))
Men jeg så ikke noe sted at man kunne legge seg til som følger... Så hvis du vil ha følgere må den "boksen" på plass.

Hmm..når jeg er logget inn står det følg som en knapp man kan trykke på helt øverst til venstre..gjør det ikke det for alle?

Finner ikke en "gadget" som jeg kan legge til som heter følg meg liksom...

Back
Topp