blogg hjelp

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har opprettet en blogg på blogger.com Dette er en blogg om jenta mi. Men så vil jeg og ha en blogg som er min der eg legger ut ting og tang som eg lager. Men når eg da lager min blogg, så kommer bare profilen til jenta mi opp, og hvis eg endrer den så blir den også endret på hennes blogg...

går det ikke an å ha to ulike blogger på blogger.com?
Det er to helt ulike bloggadresser til bloggene...

ingen som kan hjelpe?

Dytter for deg jeg :D

Det går kun an å ha en profil pr google account. Det du kan gjøre da er å opprette en vanlig tekst gadget eller en html/javaScript gadget og skrive det du vil ha om deg selv. Om du tar html/javaScrips kan du også ha bilde sammen med skriften.

Den profilen som vises er brukeren din på blogger. Du kan altså ha én bruker per epostadresse, men mange blogger. Derfor endres denne.
Om du vil ha to forskjellige profiler må du nesten lage en ny blogg med en ny epost.
Lykke til![:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Det går kun an å ha en profil pr google account. Det du kan gjøre da er å opprette en vanlig tekst gadget eller en html/javaScript gadget og skrive det du vil ha om deg selv. Om du tar html/javaScrips kan du også ha bilde sammen med skriften.

Ikke dumt![:D]

ORIGINAL: Leilani

ORIGINAL: Kranglefanten

Ikke dumt![:D]

Jeg glimter til innimellom[8D]

Er en tråd til deg på mai forresten[;)]

Back
Topp