Blodtrykksfall

Jeg svimte nettopp av :( og hadde alle symptomer for blodtrykksfall :eek: Bør jeg ringe føden å høre om dette eller la være? Er også litt borte kjenner jeg:/ følelse av at jeg ikke vet hvor jeg er og mye sammentrekninger og nedpress..

Det er vel ikke uvanlig med blodtrykksfall når man er gravid. Men jeg ville uansett ringt føden. Særlig om du selv føler deg oppskaket. Jeg har ikke kunnskap om hva dette kan bety i ditt tilfelle. Tenker alltid det er bedre å ringe en gang for mye. Håper det går fint med deg og lille :)

Er nok ikke uvanlig, men bare ring å spør. De er der for å hjelpe:) skummelt når slikt skjer!

Jeg har hatt mye blodtrykksfall i alle tre svangerskapene mine. Utrolig ubehagelig, men ikke farlig (så lenge man da ikke faller stygt :p)

Jeg er sykemeldt pga blodtrykksfall og har i dag måttet ligge i senge fra 14.00 til 17.00 for å ikke besvime så fort jeg reiser meg opp .. Skikkelig ekkelt. Kan berolige deg med at legen min sa at lavt blodtrykk ikke har noe påvirkning på babyen og at den mest sannsynlig koser seg masse der inne selv om mor har det ubehagelig. Det er visst verre med høyt blodtrykk enn med lavt. Men ring føden for sikkerhetsskyld, så blir du mer beroliget. Skikkelig ekkelt altså :/

Hvordan hår det med deg?

Å, håper alt er bra med deg???:wideyed:
Alt bare bra nå ;) Ble litt stressa da lillegutt ikke rørte på seg når jeg lå koblet til maskinen :o men hadde så utrolig vondt samtidig :( så var derfor han ikke rørte seg så mye, og plutselig ble det liv ;) men livmorhalsen var lang og hadde bare 1 cm åpning ;) Så alt bare bra:)

Alt bare bra nå ;) Ble litt stressa da lillegutt ikke rørte på seg når jeg lå koblet til maskinen :eek: men hadde så utrolig vondt samtidig :( så var derfor han ikke rørte seg så mye, og plutselig ble det liv ;) men livmorhalsen var lang og hadde bare 1 cm åpning ;) Så alt bare bra:)
Å, hvordan vondt da? :/ godt og høre at alt er bra med deg og babyen :)

Sammentrekninger :/ Kynnere/rier :( De kom ganske hyppig men ga seg etter 1,5 time :) Ja jeg ble mer rolig når han begynte å røre på seg :)
Det forstår jeg! :) må være godt og kjenne/vite at kroppen gjør seg klar hvertfall og at alt er bra med lille gutten :D

Merker så mye selv om dagen og gleder meg til fødsel!

Det forstår jeg! :) må være godt og kjenne/vite at kroppen gjør seg klar hvertfall og at alt er bra med lille gutten :D

Merker så mye selv om dagen og gleder meg til fødsel!
Ja det var en lettelse ;)
Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå at det kommer en til snart :p mannen derimot gleder seg enormt :) Og tydeligvis enda mer etter han hang opp vuggen på rommet ❤

Ja det var en lettelse ;)
Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå at det kommer en til snart :p mannen derimot gleder seg enormt :) Og tydeligvis enda mer etter han hang opp vuggen på rommet ❤
Å, så koselig at han gleder seg! :D
Ganske uvirkelig her også, glemte selvfølgelig og få med meg fødeavdelingen på tv igår, men har sett reklame på det og da tenker jeg veldig på at jeg skal igjennom det der snart. Det som er godt er at det gir hvertfall ingen skrekkfølelse, men heller veldig veldig spent! :) det er mye babyting i hus nå og jeg har begynt og vaske alle klærne hennes, men alikevel så er det ganske sprøtt! :p gleder meg!

Back
Topp