Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg svimte nettopp av og hadde alle symptomer for blodtrykksfall Bør jeg ringe føden å høre om dette eller la være? Er også litt borte kjenner jeg:/ følelse av at jeg ikke vet hvor jeg er og mye sammentrekninger og nedpress..
Ligger på ullevål og har vært mye frem og tilbake, men blir sendt hjem Alt bare fint med meg og er bare et engangstilfelle Nå venter jeg bare på gyn som skal sjekke liv og sammentrekningene mine Så får se om jeg kommer meg hjemHvordan hår det med deg?
Alt bare bra nå Ble litt stressa da lillegutt ikke rørte på seg når jeg lå koblet til maskinen men hadde så utrolig vondt samtidig så var derfor han ikke rørte seg så mye, og plutselig ble det liv men livmorhalsen var lang og hadde bare 1 cm åpning Så alt bare braÅ, håper alt er bra med deg???
Å, hvordan vondt da? :/ godt og høre at alt er bra med deg og babyenAlt bare bra nå Ble litt stressa da lillegutt ikke rørte på seg når jeg lå koblet til maskinen men hadde så utrolig vondt samtidig så var derfor han ikke rørte seg så mye, og plutselig ble det liv men livmorhalsen var lang og hadde bare 1 cm åpning Så alt bare bra
Sammentrekninger :/ Kynnere/rier De kom ganske hyppig men ga seg etter 1,5 time Ja jeg ble mer rolig når han begynte å røre på segÅ, hvordan vondt da? :/ godt og høre at alt er bra med deg og babyen
Det forstår jeg! må være godt og kjenne/vite at kroppen gjør seg klar hvertfall og at alt er bra med lille guttenSammentrekninger :/ Kynnere/rier De kom ganske hyppig men ga seg etter 1,5 time Ja jeg ble mer rolig når han begynte å røre på seg
Ja det var en lettelseDet forstår jeg! må være godt og kjenne/vite at kroppen gjør seg klar hvertfall og at alt er bra med lille gutten
Merker så mye selv om dagen og gleder meg til fødsel!
Å, så koselig at han gleder seg!Ja det var en lettelse
Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå at det kommer en til snart mannen derimot gleder seg enormt Og tydeligvis enda mer etter han hang opp vuggen på rommet ❤