Blodtrykksfall

Mozzarella

Elsker forumet
Noen av dere som har hatt det? :)
Jeg sto å ordnet grøt med mandel i med frøkna mi på kjøkkenet, plutselig uten forvarsel ble jeg enormt kvalm, synet begynte å forsvinne, lyden forsvant og jeg gikk mer eller mindre i bakken! Haha, det var ille! Dette er 1,5 time siden og jeg er enda ikke i god form. La meg ned og sovnet på flekken, våknet og var enda kvalm og svimmel.

Er det noen som har erfaring? Har ordnet meg vann og lakris. Noe annet som kan hjelpe? Bruker det å vare så lenge? Takk til alle som har tid til å svare meg midt på julaften! :rendeer Vil så gjerne at formen kommer seg nå, har ikke tid til å ligge her :shy:
 
Oi, da var du nær ved å svime av, hvis du ikke faktisk gjorde det? Ville tatt det med ro, men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å drikke farris og få i seg litt mat... Håper det snart går over!

God jul :)
 
Oi, da var du nær ved å svime av, hvis du ikke faktisk gjorde det? Ville tatt det med ro, men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å drikke farris og få i seg litt mat... Håper det snart går over!

God jul :)

Takk! ❤️ Ja, fryktet at det var det eneste svaret jeg kunne få, men hadde et håp om en vidunderkur. Haha. Huff, jeg får innta sofaen når vi drar på julebesøket.

Ha en flott julaften frøken Ladybug :santa
 
Hver gang jeg har blodtrykksfall, ja jeg har det dessverre litt ofte, da kjenner jeg at det kommer, så jeg legger meg flatt med bena høyt, evt i sideleie om det går for langt, men når jeg kommer til meg selv igjen, så er kroppen sykt tung og jeg sovner som regel litt... når jeg våkner må jeg ha farris og ro :/

Så har dessverre ingen gode råd til deg enn å få opp blodsukkeret ditt og godt med væske :) og et stort ønske om god bedring og god jul :)
 
Hver gang jeg har blodtrykksfall, ja jeg har det dessverre litt ofte, da kjenner jeg at det kommer, så jeg legger meg flatt med bena høyt, evt i sideleie om det går for langt, men når jeg kommer til meg selv igjen, så er kroppen sykt tung og jeg sovner som regel litt... når jeg våkner må jeg ha farris og ro :/

Så har dessverre ingen gode råd til deg enn å få opp blodsukkeret ditt og godt med væske :) og et stort ønske om god bedring og god jul :)

Tusen takk! Jeg trodde i utgangspunktet at blodtrykksfall kom og gikk, ble overrasket over at det sitter i så lenge. Jeg får bare ta hensyn til formen i dag og ha et avslappet forhold til alt som skulle gjøres, selv om det ikke er så lett :D

Takk for at du svarte, og good jul tilbake :joyful:
 
Har det støtt og stadig, dog ikke like nær å svime av som deg. Blir svimmel, hørselen blir dårlig, synet blir svart og kommer snikende tilbake ganske fort. Har generelt lavt blodtrykk når jeg ikke er gravid også. Å bevege seg rolig, reise seg opp sakte og ta det litt pent er vel beste tipsene jeg kan komme med :)
 
Back
Topp