Blodtrykksfall?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg satt på flyet idag. Å plutselig følte jeg meg skikkelig rar.. Kroppen min ble slapp (klarte såvidt å løfte armene uten at jeg ble sykt sliten).. Ble småsvimmel å kjempevarm.. Bare det å puste var vanskelig.. Det var litt ekkelt!

Noen som har opplevd noe lignende før??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lider av blodtrykksfall og jeg opplever det ikke helt som deg, men alle reagerer vel forskjellig. Jeg blir svimmel og kjempe uvel, må sette/legge meg ned straks ellers svimer jeg av. Mitt råd er å gå til legen å sjekke det, hvis det er blodtrykksfall du har kan det være skummelt i begynnelsen, jeg besvimte ofte i dusjen fordi jeg sto for lenge. Håper jeg ikke skremmer deg, for det er ikke meningen.

Jeg blir også svimmel og uvel ved blodtrykksfall. Kvalm og uggen, også svarter det litt for meg.

Det kan ikke ha vært en slags reaksjon på alt som har skjedd da? Mange følelser i den nå vil jeg tro, med bestefaren din og begravelse og baby og hormoner.

-Fra appen-

Jeg blir også svimmel og uvel ved blodtrykksfall. Kvalm og uggen, også svarter det litt for meg.

Det kan ikke ha vært en slags reaksjon på alt som har skjedd da? Mange følelser i den nå vil jeg tro, med bestefaren din og begravelse og baby og hormoner.

-Fra appen-
Vet ikke, for det har skjedd meg før! Sa til jordmoren at jeg hadde hatt dette, og mente at jeg ska være mer forsiktig!

Er ikke så mye å gjøre med når det kommer til blodtrykksfall, er bare å prøve å tenke over at en reiser seg rolig. Setter seg eller legger seg når en blir svimmel sånn at en ikke svimmer av, de går over etter en stund. Har lavt blodtrykk til vanlig og blodtrykksfall er noe jeg har måttet lært meg å leve med.

Back
Topp