blodtrykksfall

solstråle08

Glad i forumet
Da hadde jeg mitt første blodtrykksfall idag, er vel det man kaller det. Forferdelig ubehagelig altså:(

Hadde besøk av tante og skulle vise henne rundt i huset, så plutselig mistet jeg litt følelse i kroppen, måtte ta meg et glass vann. Så ble jeg bare dårligere å så prikker og hørte ingenting. måtte sette meg ned ellers hadde jeg gått rett i bakken[&o] det er det værste jeg har opplevd. FYSJ!!!

andre som har det? burde jeg gå til lege eller bare se om det kommer flere? hadde noen slike med thea, men husker aldri jeg ble så dårlig! Følte kroppen ble helt borte, og jeg ble helt nummen.

Jammen ikke bare bare altså.

Det er nok et tegn på at du skal ta det litt roligere!!!
Det har skjedd to ganger med meg, første gang var det ille, da sykemeldte legen meg 50% en uke, noe jeg ikke ville... hehe... for er jo ellers i fin form.
Andre gangen var på jobb her i forrige uke, da måtte jeg bli enig med legen, så da ble det 30% sykemeldt til 12 april....

TA DET MED RO, god bedring klem fra meg

ORIGINAL: Etaeb

Det er nok et tegn på at du skal ta det litt roligere!!!
Det har skjedd to ganger med meg, første gang var det ille, da sykemeldte legen meg 50% en uke, noe jeg ikke ville... hehe... for er jo ellers i fin form.
Andre gangen var på jobb her i forrige uke, da måtte jeg bli enig med legen, så da ble det 30% sykemeldt til 12 april....

TA DET MED RO, god bedring klem fra meg

ok, kanskje jeg skulle ringt legen å hørt. men skal bare jo9bbe to dager denne uken, så håper ikke det blir så travelt på jobb og at jeg kun fikk det denne ene gangen.[&o] ikke lett å ta vare på seg selv i en stressende hverdag..får prøve å ta det med ro nå i påsken[:)]

Hadde det med både nr 1 og 2 , begynt litt nå med nr 3. Lege sa til meg at det var heilt ufarlig, men desverre ubehagelig for meg. Men eg besvimte og kastet alltid opp av det[:'(] Det er skikkelig ekkelt og gruer meg til mitt skikkelige "anfall" kommer. Ville ring lege og hørt

ORIGINAL: rosarose

Hadde det med både nr 1 og 2 , begynt litt nå med nr 3. Lege sa til meg at det var heilt ufarlig, men desverre ubehagelig for meg. Men eg besvimte og kastet alltid opp av det[:'(] Det er skikkelig ekkelt og gruer meg til mitt skikkelige "anfall" kommer. Ville ring lege og hørt

ja ubehagleig, men håper det var første og siste gang jeg får så kraftig blodtrykksfall. hadde det også med thea, men ikke så ille. kun litt flimring på øynene, og svimmelhet. men denne gangen holdt jeg på å gå rett i bakken. fysj.

Jeg opplevde det 3 ganger med førstemann.
Legen sa det var helt vanlig.
Første gangen skjedde det i kø på rema[:D]
Sto langt bak i en endesløs kø, og gikk rett i gulvet.
Litt flaut... Men snille mennesker hjalp meg.
Fikk komme først i køen, og alle snille rundt meg pakket
varene og bar de ut i bilen min[:D]

Har hatt blodtrykksfall, jeg og det er skikkelig ekkel. Prøv å sette deg rett ned, der du er, sånn at du ikke faller, hvis du skulle svime av (kan jo skje... :) Ellers er det ikke farlig, bare et tegn på at du må stresse ned!!! Ta vare på deg selv. Men... en tlf. til lege eller jordmor skader jo ikke.... [;)]

Dette høres skikkelig ekkelt ut da!! Hadde absolutt valgt å t det mer med ro hadde jeg fått sånne anfall. Gjør som jentene sier og ta vare på deg selv!![:)]

Back
Topp