Blodtrykksfall i dusjen??

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
På søndag når jeg stod opp, tok jeg meg en laaang og varm dusj. Etter en stund ble jeg veldig kvalm og svimmel. Måtte bare hive meg ut av dusjen, ta et håndkle rundt meg og legge meg rett ned på golvet.. Lå noen minutter, og grei form resten av dagen.

Merkelig! :p
 
Jeg har omtrent gitt opp dusjinga. Eller i hvert fall om morgenen, for enten spyr jeg i dusjen eller så kommer det når jeg er ferdig. Blir veldig svimmel og kvalm :/ Så nå må jeg passe på å få dusje hver ettermiddag/kveld for å få det gjort... 
 
jeg blir også slik om jeg dusjer for varmt og for lenge....har alltid med meg ei flaske kaldt vann, det hjelper meg!
 
Sånn er det ofte hos meg også! Lurer på om det kan være pga varme og damp som gjør at man får mindre luft? Har nesten ikke klart å dusje mens jeg har vært kvalm. Blir utrolig kvalm og svimmel av å dusje! Måtte sitte på gulvet å vaske meg. Er ikke så kjempeglad i å dusje til vanlig heller. Kan bli uvel av det enkelte ganger. Jeg har litt lavt blodtrykk da, så jeg kan bli litt svimmel til vanlig også.
 
Jeg prøvde meg på et bad for noen dager siden! Gosh! Det var nesten litt skummelt.. Lå ikke lenge i karet for å si det sånn.. Godt å høre at det ikke bare er meg! Skulle til å lage tråd om dette for å høre om det kun var meg =) Godt å kunne søke litt ^^
 
Jaaa... sånn har jeg det også, blir nesten alltid kvalm! 
Må legge meg ned en stund etterpå, rett på gulvet!
Håper det gir seg snart, for oss alle :)
 
Her også! Legen sa det var lurt å unngå dusjing på morgenen, ettersom blodtrykket er lavt da. Var iallefall det hun sa når jeg nevnte det...
 
Jeg og sliter med morgendusjen.. Har måtte legge meg ned flere ganger. Prøver å dusje til andre tider.
 
Hm.. da står jeg over morgendusjen og dusjer i kveld istedenfor! Ihverfall hvis det kan hjelpe!:-)
 
Samme her, bruker å sette meg ned i dusjen når det blir ille :p 
men som sagt over her, best å dusje om kvelden :)
 
Back
Topp