Blodtrykksfall eller noe annet?

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Var på Butikken nå netopp og plutselig ble jeg kjempe kvalm. Kjente jeg ble mer og mer dårlig og visste hva som kom til å skje. Tilslutt sto jeg det i min egen "boble" alt rundt ble helt difust på både lyd og bilde, trynet, lepper og hender prikket og stakk og jeg var på vei til å besvime. Måtte bare slippe alt jeg hadde inkl barn og mann og løpe ut i bilen.. Der begynte jeg å kaste opp. Så er dette blodtrykksfall eller noe annet? Sist jeg hadde det sånn var under svineinfulensaen!! Ble litt skremt ja!! Føler meg litt bedre nå heldigvis!!

Dytt

Jeg hadde det sånn noen ganger forrige svangerskap. Kastet ikke opp men alt det andre hørtes veldig kjent ut. Det suste i hodet og jeg hørte ingenting, måtte sette meg med hodet mellom knærne og så finne noe og spise/drikke. Skikkelig guffent! Har alltid tenkt at det var blodtrykksfall el blodsukkerfall...noe som heter det??! 

1980 skrev:
Jeg hadde det sånn noen ganger forrige svangerskap. Kastet ikke opp men alt det andre hørtes veldig kjent ut. Det suste i hodet og jeg hørte ingenting, måtte sette meg med hodet mellom knærne og så finne noe og spise/drikke. Skikkelig guffent! Har alltid tenkt at det var blodtrykksfall el blodsukkerfall...noe som heter det??! 

Veldig vanlig å få sånn reaksjon da ja.
Har opplevd det mange ganger.

Har fleire sånne perioder hver dag når eg er gravid .. Har veldig lavt blodtrykk så legen meiner det kommer fra det..

Back
Topp