Blodtrykket

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Hvordan er deres?
Jeg synes mitt var fryktelig lavt da jeg målte det på tirsdag, 96 over 58 eller noe.
Uke 8 så hadde jeg 110 over 60.
Ikke rart jeg er svimmel og rar hele tida[&:]

hei! mitt er på 90 over 55. håper det snart går opp igjen, slisomt å gå å være svimmel hele tiden!

god bedring=)

har hatt lavt hele tiden 90 /60 ca , men på siste kontroll hadde jeg brått 132 /74 .. har aldri hatt så høyt før , så ble litt bekymret .. legen mente det sikkert ikke var noe galt , men hvis det fortsatt var høyt ved neste kontroll, kan det tyde på mulig sv . forgiftning ... trodde ikke det gikk ann å få så tidlig jeg ..

Det er vel ikke så høyt. Men klart, er jo mye høyere enn du bruker da...
Håper det går ned igjen, huff.... Var tidlig å få sv.sk.forgiftning ja.

Jeg har stadig lavere blodtrykk.. men legen mente det ikke gjorde noe foreløpig..
Ble "tatt i mot" av en kollega da jeg gjorde i stand kaffemaskina forrige uke.. *pinlig*
Måtte sitte ned i 5 min før jeg følte meg "normal" igjen?!!

For lavt blodtrykk er ikke artig nei....svimmel og rar hele tida...utrolig slitsomt når en skal yte på jobb!
Min jordmor sa i alle fall at så lenge det ikke var faretruende lavt ville det ikke bli gjort noe med det,
og hvis det ikke gikk opp av seg selv måtte jeg se fram til hele svangerskapet med lavt blodtrykk....
Hipp hurra....men vi tenker på hva som kommer etterpå, gjør vi ikke.....

Så lenge jeg ikke besvimte, så var blodtrykket mitt helt perfecto!!
Snakkes.... Artig å føle som at man surrer på karusell hver gang man reiser seg opp eller gjør noen brå bevegelser[&:]

Back
Topp