Blodtrykket

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som vet ca hva blodtrykk dere ligger på nå?

Føler meg litt ekstra svimmel i dag, så målte meg nå, og det har sunket til 92/63.
Håper ikke dette vedvarer :/

Sist gang lå jeg på rundt 100/60 hele svangerskapet, og var konstant svimmel og trøtt :p

Noen som vet ca hva blodtrykk dere ligger på nå?

Føler meg litt ekstra svimmel i dag, så målte meg nå, og det har sunket til 92/63.
Håper ikke dette vedvarer :/

Sist gang lå jeg på rundt 100/60 hele svangerskapet, og var konstant svimmel og trøtt :p

De siste to ukene har det lagt på alt fra 140/30 til 114/50 tror jeg men jeg ble også veldig svimmel veldig plutselig i går så jeg tror jeg har hatt blodtrykksfall også :-/ Veldig plagsomt :-(

De siste to ukene har det lagt på alt fra 140/30 til 114/50 tror jeg men jeg ble også veldig svimmel veldig plutselig i går så jeg tror jeg har hatt blodtrykksfall også :-/ Veldig plagsomt :-(

30 i undertrykk er jo ekstremt lav da:o huff.
Hvordan er formen din nå? Får du ekstra væske?

Blodtrykksfall i tillegg da er nok ekstremt ubehagelig ja :(

Det er jo bedre med lavt enn for høyt, men det er vel ikke bra med altfor lavt heller :/

Sleit med lavt blodtrykk forrige svangerskap. Har ikke målt enda må. Men svartner for meg, kan ikke ta henda over hode, og er tungpusta hele tida...
Så er nok samme nå som sist. Da lå jeg mellom 85/60-90/65 hele svangerskapet. Utrolig slitsomt.. Senest i går gikk jeg i gulvet når jeg reiste meg opp..
Begynt å spy i tillegg.. Å det kan jeg besvime av selv når jeg ikke er gravid. Har 105/70 da også da:-)

Vanligvis har jeg ca 120/80.
Fram til i dag i graviditeten har blodtrykket mitt vært høyere enn vanlig (ca 140/80).
I dag var det 105/60. :0 sikkert normalt da, men rart :P

Mitt har vært helt normalt de siste to gangene jeg har målt hos legen. 120/80 :) Men jeg er til tider fryktelig svimmel, og noen ganger vedvarer det i lang tid :-P Så denne gravidkroppen er ikke helt til å bli klok på ;-)

Mitt blodtrykk var på 120/80 sist jeg var til legen :) Hadde kjempefint blodtrykk gjennom hele forrige sv.skap.

Trur mitt egentlig er litt lavt. Merker jeg svimler litt om jeg har bøyd meg ned og skal reise meg opp igjen.
Nå hadde jeg lavt blodtrykk fra før, men trur det er lavere nå.

Back
Topp