Blodtrykk

FrøkenM

Forumet er livet
Bare lurer på om dere har stabilt blodtrykk? Mitt svinger fra lavt til høyt.De er redd for svangerskapsforgiftning, da jeg i tilegg har protein i urin. Noen som har hatt dette?

Hei. Nå har bra blodtrykk ennå[:D]
I mitt første svangerskap fikk jeg høyt blodtrykk i uke 28, svangerskapsdiabetes i uke 30, tegn til svangerskapsforgifting i uke 32, lagt inn på sykehuset i uke 36 hvor jeg skulle slappe av for det høye blodtrykket + gå i gangene for diabetesen. Jeg ble så glad når jeg fikk keisersnitt i uke 38. Alt forsvant bare timer etter fødselen. Helt merkelig. Så nå går jeg egentlig bare å vener på at det ene etter det andre skal komme. hehe

Det stemmer vel ikke. Jeg er 25 år. Og mitt blodtrykk er helt perfekt i følge legen. Mitt ligger på 120/65. Og det har det gjort hele veien.

Hmm ja akkurat...igår var blodtrykket 145/90 og idag 110/70.
Noen som har noen formening om hva det kan skyldes? Merkelig. Ble hevist fra jordmora på helsestasjonen til sykehuset.men var jo bare jordmor der også..Ingen lege som snakket med meg..hmm...

Jeg hadde ikke det men.. Jeg hadde jern på 5 (normalt 10-67) og feritin på 5 (normalt 9-25) så jeg måtte til sykehuset og få drypp +++ bt min ligger på 105/70... så den skal jeg ikke være deppa for.. tvi tvi til deg [:)]

Jeg hadde noe høyt blodtrykk og protein i urinen. Fødselen min ble startet 4 uker før termin pga svangerskapsforgiftning. Har du mye protein i urinen?

blodtrykket mitt har låge på 90/65 nesten hele svangerskapet,nå har det stege til 120/90 å legen sier det er høyt på meg siden jeg har hatt så lavt... er vell litt fra person til person hva som er normalt[:)]

Nei det er visst ikke mye sier de. Men ser markant fargeforskjell på stripsen. Har såvidt begynt å få ødem også. Tror du jeg føder før termin?

Back
Topp